Jump to content

Breaking the Bank at Caligula's

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit bij deze missie vast. Het lukt todat ik bij die kluis aankom. Zero roept dan wat en ik moet dan de Remote Satchel Charges pakken om verder te gaan. Echter ik krijg deze dingen met geen mogelijkheid gepakt. Ik kan er gewoon overheen lopen maar hij pakt niks...

Heeft iemand enig idee?

Ik speel op de pc en heb wel eens gebruik gemaakt van een trainer maar bij dit level niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet in die missie de kluis kraken je hebt daarvoor van die Charges (Bommen op afstand) plaats die op de deur van de bank en neem afstand druk dan op je afstand bediening de deur zal nu opgeblazen worden loop naar binnen en plaats weer een bom op de kluis neem weer afstand en druk weer op je afstandsbediening de kluis word opgeblazen jullie nemen het geld mee en daarna moet je vluchten. ;)

Ik begreep hem verkeerd, ik ben pas een uur wakker en dacht daarom eigenlijk niet zo goed na. Ik verwarde de vraag met een andere vraag en je begrijpt vast wat ik bedoel. Kijk anders even 'hier'.

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:
Ik zit bij deze missie vast. Het lukt todat ik bij die kluis aankom. Zero roept dan wat en ik moet dan de Remote Satchel Charges pakken om verder te gaan. Echter ik krijg deze dingen met geen mogelijkheid gepakt. Ik kan er gewoon overheen lopen maar hij pakt niks...

Heeft iemand enig idee?

Ik speel op de pc en heb wel eens gebruik gemaakt van een trainer maar bij dit level niet.

Het ligt waarschijnlijk niet aan de trainer, heb jij misschien tijdens die missie traangas, granaten of molotov cocktails bij je? Als ik me niet vergis moet je in deze missie ook met traangas gooien dus waarschijnlijk staat die op de slot van de Remote Satchel. Als je een wapen wilt pakken, maar ook al 1 in dat slot hebt moet je op Tab drukken als je bij dat wapen staat. Dus als je het wapen wilt pakken druk je op Tab, probeer dit eens misschien lukt het.

Geplaatst:

Je krijgt in het begin van de missie traangas, waardoor je het niet zo kan pakken. Doe het volgende: ga in de Satchel Carge staan en druk op Tab. Dan heb je de Satchel Charges!

Geplaatst: (bewerkt)

Druk anders even op L1 als je het op de PS2 hebt, dan pak je een ander wapen op. Verder kun je het spel opnieuw installeren als er wat fout is gegaan en de CD/DVD eens goed chekken of er krasjes opzitten of wat vingerafdrukken. Probeer te zorgen dat die CD/DVD heel erg schoon is. OHja, nog een ding, vandaar ik even mijn post bewerk. MOcht het niet lukken en ik zag dat je het spel op de PC had, dan kun je de savegame aanvraag gebruiken. Ik en nog watmeer mensen staan altijd voor je klaar!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Oh ja hoe kon ik het ook vergeten dat je met TAB een andere wapen in een slot kan kiezen. Het is gelukt nu jongens, bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...