Jump to content

IGN Geeft Grand Theft Auto Advance cijfer


Chi

Recommended Posts

Ook GTA Advance is door IGN over de loopband gehaald. Het resultaat; een mooie 8.5! Hoewel dit project enigsinds overschaduwt wordt door GTA: San Andreas, kan ik ook niet wachten op GTA Advance. San Andreas thuis, Advance in de trein en op school. De perfectie combinatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje magertjes voor San Andreas dan vind ik, maarja IGN zijn de experts op dat gebied dus ze zullen daarvoor hun redenen er wel voor hebben.

We hebben het hier over GTA Advance!

Wat toch een groot verschil is met GTA San Andreas!

Link to comment
Delen op andere websites

Ooh ja sorry ws ff in de war, dus sorry voor de verkeerde post.

Bij deze: Kijk, GTA Advance kan je niet echt vergelijken met GTA voor de PC of PS2 en het kwaliteit is minder, dus ik vind die 6,5 wel terecht want ik weet wat de kwaliteiten van de Advance is

Link to comment
Delen op andere websites

maar dat licht nie aan het spel het ligt ook aan de advance die is nattuurlijk niet zo goed als de ps2. maar misschien ga ik hem tog kopen die gta advance.

ik vind het zelfde als wat chironu al zei San Andreas thuis, Advance in de trein en op school. De perfectie combinatie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Ik vind GTA Advance nog niet eens een 6 waard. Het spel is €39,99 en als je de kwaliteit dan bekijkt is die ook niet om over naar huis te schrijven. En ik vind em ook helemaal niet goed genoeg wat graphics betreft als je ziet wat er tegenwoordig al niet voor spellen op de markt komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb ik toch een vraag: Komt GTA Advance uit voor de normale Advance of de Advance SP of allebij?

Ben jij niet helemaal slim ????? Gta advance is zelfde als sp

alleen sp is nieuwere versie :D:D

Bewerkt: door De Gta Master
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...