Jump to content

Fout in GTA3.img of GTA3.dir

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen,

Ik wou net een auto in GTA SA zetten met de IMG Tool 2.0, hij was al 95% en nu komt hij met een fout, namelijk:

Unable to find DIR file!

[C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\gta3.dir]

Ik snap er niks van want hij heeft het altijd gedaan :?

Ik heb al heel veel auto's er in gezet en nu krijg ik ineens deze fout..?

Wie kan me helpen deze fout weg te krijgen?

Alvast bedankt,

Ronnie :cya:

Geplaatst:

Ik denk dat je een keer een mod verkeerd hebt geinstaleerd waardoor deze het niet doet, ik raad aan om het spel eens opnieuw te instaleren hierdoor word alles weer de oude en gaan je mods ook weg. Je moet wel weer helemaal opnieuw beginnen met mods instaleren maar waarschijnlijk doet hij het wel.

Voordat je dat doet kan je je auto mod die je gedownload hebt ook even met een ander handig progamma instaleren, namelijk San Andreas Mod Instaleren, deze kan je hier downloaden.

Als je SAMI opstart moet je op Instal Mod drukken, dan moet je de locatie van de gedownloade mod opzoeken (de plaats waar je hem opgeslagen na het downloaden) dan moet je een paar keer verder drukken, dat is allemaal niet zo moeilijk , dus ik zou dat eerst eens proberen.

Als alle 2 niet lukken kan je misschien nog tips van van anderen proberen.

Geplaatst:

Hey,

Ik had SAMI al, alleen wil hij geen auto's meer installeren, zodra hij klaar is met installeren van auto's en ik start GTA SA op dan krijg ik gewoon de orginele auto en geen Gemodde.

Ik denk dat ik het dan maar opnieuw moet installeren, helaas..

Tenzij iemand een orginele bestand heeft? Of helpt dat niks?

Geplaatst:
Hey,

Ik had SAMI al, alleen wil hij geen auto's meer installeren, zodra hij klaar is met installeren van auto's en ik start GTA SA op dan krijg ik gewoon de orginele auto en geen Gemodde.

Ik denk dat ik het dan maar opnieuw moet installeren, helaas..

Tenzij iemand een orginele bestand heeft? Of helpt dat niks?

Ik heb het originele bestand wel voor je. Ik zal kijken of ikhem voor je kan uploaden. Een hind voor de volgende keer, maak wel een backup hé. Dit kost veel meer tijd!@!

Geplaatst:

Hey Ruurd31,

Bedankt, ik backup mijn bestanden wel, maar geen bestanden zoals GTA3.img omdat die normaal niet kapot gaan of wat dan ook..

Geplaatst:
Bedankt, ik backup mijn bestanden wel, maar geen bestanden zoals GTA3.img omdat die normaal niet kapot gaan of wat dan ook..

Als het GTA3.img is, dan kun het spel beter opnieuw installeren. Er is wel een host waar je tot 1 GB kan uploaden, maar die is té langzaam dus dan kun je beter het spel opnieuw installeren. Volgens mij duurt dat maximaal 20 minuten als je een niet zo snelle PC hebt, dus, installeer ze!

Ik heb nog een tip voor je als je gaat modden. Kopieer dan gewoon het hele map van San Andreas (C:\Program Files\Rockstar Games\San Andreas) nog een keer over. Die noem je bijvoorbeeld San Andreas 2. Dan kun je in één map modden en de andere schoon houden. Zodat er wat misgaat dat hij het altijd doet, en als je normaal SA wilt spelen dat hij het ook gewoon zonder andere dingen erin goed doet.

Ronnie1987, veel succes! :Y

Geplaatst:

Oke, dan lijkt me opnieuw installeren beter, alhoewel ik geen slome PC heb.

Maar in iedergeval bedankt voor je hulp Ruurd31 :Y

Zodra ik IMG Tool opstart in GTA3.img aanklik geeft hij een fout dat GTA3.dir er niet is ofzo, dus ik weet verder ook niet wel bestandje ik nou wel en niet moet hebben!

Ik installeer hem gewoon even opnieuw, dat is ook niet zoveel moeite :)

Bedankt allemaal!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...