DJ-TQM Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (bewerkt) Soort: Signature Onderwerp: Iets Size: 500 X 150 max. Render: NEE Premade: NEE animatie: NEE Tijd van inlevering: binnen 5 seconden TQM: ?: Komt nog Bewerkt: 10 juli 2006 door TQM
DaddyPimp Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Ik wil wel tegen je! Maar het kan pas als de Battle van mij en Levi afgelopen is (12 Juli).. Als je het niet erg vind..
DaddyPimp Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) TQM: DaddyPimp: Het stemmen kan beginnen! Veel succes TQM Bewerkt: 12 juli 2006 door DaddyPimp
Kama Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Ik kies voor de signature van DaddyPimp: Die ziet er profecioneel en mooi uit. Zijn onderwerp ligt me ook iets meer. Sorry TQM
vice Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) tqm:mooi afgewerkt netjse de lijnen maar het is meer tekst en dat is niet echt. daddypimpde ogen zijn goed afgewerkt ach ja, heel mooi. stem gaat naar de stem gaat naar neem de juiste spoiler nu zeg ik het echt! DADDYPIMP proficiat daddypimp. >>> Door .Levi.: *Spoilers verwijderd* Geen spoilers bij het stemmen gebruiken, laat duidelijk zien op wie je stemt.<<< Bewerkt: 12 juli 2006 door .Levi.
DenkaanHenk Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 TQM. Waarom. Die van DaddyPimp vind ik heel eng kijken.
DaddyPimp Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 TQM.Waarom. Die van DaddyPimp vind ik heel eng kijken. Even Offtopic, dat is de bedoeling Roy.. Er staat niet voor niks: Hate In Your Eyes Hate In Your Eyes is een nummer van Ice Cube, en het is ook Ice Cube's kop maar dan bewerkt..
deagle Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Hmm. Die van DP is weeral meesterlijk mooi. Heb je die render zo of heb je hem geluiqinge ? TQM ; die van jouw vind ik iets te basic met die pattern. Maar de effecten op de achtergrond zijn dan wel weer mooi . Stem : DP.
TheGuardian Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Nou daddypimp, deze keer ga ik niet op jouw stemmen, hoop dat ik je nog mag durven aankijken in het vervolg :$ Ik vind die van TQM gewoon een leuke nette afgewerkte sig, het heeft alleen een achtergrond en tekst, en toch lijkt het een speciale sig.Een sig met achtergrond en tekst die eruit ziet als een echte sig met afbeeldingen en speciale effecten.TQM heeft deze niet, en toch maakt hij zijn sig speciaal. Daddypimp, je was zeker en vast ook goed, maar zoals hierboven gemeld, ik vond van TQM net iets beters *durft daddy niet meer aantekijken* Vote: TQM
~> GizmO <~ Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Mijn vote gaat naar DP, tqm is een te simpele tegen stander voor dp. Zijn signature ziet er veel strakker uit maar dit komt ook omdat DP het al veel langer doet. Toch goed geprobeerd TQM Stem: DP
King Room Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik vindt die van DP veel mooier dan die van TQM want zijn achtergrond vindt ik eigenlijk niet zo mooi!! Beetje Basic!! STEM: DADDYPIMP
GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik stem op DaddyPimp Zijn signature ziet er veel strakker en mooier uit De effecten van de Signature van TQM zijn wel heel mooi, maar ik blijf toch bij die van DaddyPimp. Stem: DaddyPimp
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik vindt die van DP veel mooier dan die van TQM want zijn achtergrond vindt ik eigenlijk niet zo mooi!!Beetje Basic!! STEM: DADDYPIMP Precies, DaddyPimp +1.
.Levi. Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Battle afgelopen winnaar DaddyPimp +1 punt. Verliezer TQM. Closed
Recommended Posts