Sinn Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Hallo, ik heb een probleempje. Telkens als ik een dff van Gta Sa voor de ps2 probeer te openen, met MEd of 3ds Max, geven de programmas een foutboodschap en verschijnt het object niet. Als ik hetzelfde doe met dff's uit de pc versie dan werkt het wel. Hoe komt dit/wat kan ik hieraan doen? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 3DS Max weet ik niet zeker, maar MEd komt doordat die alleen gemaakt is voor de PC versie. Voor dff op de PS2 is hij gewoon niet aangepast . Reageren
SWYV Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 LOL, das bestee grap dat ik ooit gelezen heb!!! PS2 shit bestanden zijn anders gecodeerd dan voor PC, de programma's (oa 3DS max, Zmodeler, TXD workshop, enz...) lezen de PC versies codes vanop de DVD schijf ^^ Reageren
Sinn Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Dat wist ik niet, er was mij verteld dat de files hetzelfde waren. Is er wel een mogelijkheid om ze aan te passen of helemaal niet? Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ze zijn inderdaad anders gecodeert dan op de PC versie. Maar tevens kan je TXD bestanden van de PS2 openen met TXD Workshop. DFF's weet ik niet met wat je het opend. Er zijn alleszins wel exporters voor. Maar meer weet ik er niet over. Reageren
Sinn Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Bedankt . Bewerkt: 12 juli 2006 door Sinn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.