Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik heb een probleempje. Telkens als ik een dff van Gta Sa voor de ps2 probeer te openen, met MEd of 3ds Max, geven de programmas een foutboodschap en verschijnt het object niet. Als ik hetzelfde doe met dff's uit de pc versie dan werkt het wel. Hoe komt dit/wat kan ik hieraan doen?

Geplaatst:

3DS Max weet ik niet zeker, maar MEd komt doordat die alleen gemaakt is voor de PC versie. Voor dff op de PS2 is hij gewoon niet aangepast ;).

Geplaatst:

LOL, das bestee grap dat ik ooit gelezen heb!!!

PS2 shit bestanden zijn anders gecodeerd dan voor PC, de programma's (oa 3DS max, Zmodeler, TXD workshop, enz...) lezen de PC versies codes vanop de DVD schijf ^^

Geplaatst:

Dat wist ik niet, er was mij verteld dat de files hetzelfde waren. Is er wel een mogelijkheid om ze aan te passen of helemaal niet?

Geplaatst:

Ze zijn inderdaad anders gecodeert dan op de PC versie. Maar tevens kan je TXD bestanden van de PS2 openen met TXD Workshop. DFF's weet ik niet met wat je het opend. Er zijn alleszins wel exporters voor. Maar meer weet ik er niet over.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...