arko 91 Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 ik zie niks rondlopen, mezelf niet, anderen niet, politie niet als ze op me af komen ik zie voertuigen, leeg, motoren waar niemand op zit, toch rijden ze zelf ben ik een zwevende smg ik kreeg dit na een cutscene van een missie ergens in san fierro als ik een nieuwe game start, kan ik de eerste missie doen, maar de 2e (die van Ryder) heb ik weer precies hetzelfde kan je hier iets tegen doen? (opnieuw installeren werkt niet, 2x geprobeerd) Reageren
Nickonly Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (bewerkt) Ik denk dat je even SA opnieuw moet gaan installeren, waarschijnlijk mis je dan wat bestanden. Ik heb ook geen iddee hoe dit zou kunnen komen, normaal zou zoiets toch niet kunnen gebeuren?? -Edit- Ik kan niet lezen. Ik zie nu dat je al 2x opnieuw hebt geinstalleerd. Stom Bewerkt: 10 juli 2006 door Nickonly Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Hey Arko_91, welkom op het forum! Misschien is je videokaart niet meer helemaal 'up to date'. Ik raad je dus aan om je videokaart te updaten. Dit kun je doen door naar de website van je driver/videokaart te gaan. Je kunt achter je videokaart komen door bij start > uitvoeren > dxdiag (invoeren). Dan ga je naar videokaart en dan staat daar je videokaart. Als deze 64MB of hoger is, dan kun je San Andreas met gemak spelen. Is het lager dan 64MB dan doet het spel het denk ik daarom niet zo goed. Wat je kunt doen als je achter de maker van je videokaart bent is naar hun officiele website te gaan. Daar kun je achte rkomen door bij Google.nl in te voeren de naam van je videokaart. De eerste link zal dan meestal meteen de officiele site van je videokaart zijn. Je kunt dan even zoeken bij downloads of iets anders om achter de niewste driver voor je videokaart te vinden. Als je dat gedaan hebt, dan download je die en installeer je die. Hopenlijk doet hij het dan. Succes! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (bewerkt) ik zie niks rondlopen, mezelf niet, anderen niet, politie niet als ze op me af komenik zie voertuigen, leeg, motoren waar niemand op zit, toch rijden ze zelf ben ik een zwevende smg ik kreeg dit na een cutscene van een missie ergens in san fierro als ik een nieuwe game start, kan ik de eerste missie doen, maar de 2e (die van Ryder) heb ik weer precies hetzelfde kan je hier iets tegen doen? (opnieuw installeren werkt niet, 2x geprobeerd) Misschien ligt het probleem bij je videokaart, het kan zijn dat hij de graphics van SA niet aankan. Simpelste is om even in SA je instellingen lager te zetten. Drow distance, je resolutie etc. Lukt dat niet misschien kan je dan drivers downloaden voor je videokaart. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar kijk eens rond op de site van Nvidia, succes! Of vraag even aan je vader of hij de naam van de videokaart weet. (Ik gok op een van GeForce aangezien het een populaire videokaart is.) Als je dat weet heb je alweer een grote stap gedaan. Het is dan een kwestie van google'en, en de juiste drivers downloaden. Als je er niet echt veel verstand van hebt, moet je iemand anders het maar even laten doen. Wat je ook kan proberen is het bestandje gta_sa.set uit je GTA San Andreas User Files, in de map Mijn Documenten te verwijderen. Al denk ik niet dat het zal helpen aangezien opnieuw instaleren ook niet helpt. Bewerkt: 10 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
arko 91 Geplaatst: 10 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 sa heb het ongeveer al een week prima gedaan op 1024x784, en men videokaart is 128 mb, ik zal kijken of dat verwijderen van dat bestand werkt... -EDIT- nu ik dat bestand verwijderd heb zit er ook nog overal een blauwe gloef over Reageren
arko 91 Geplaatst: 10 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (sorry voor dubbelpost) ik heb de driver van de videokaart en het beeldscherm geupdate, en het werkt weer, gewoon op packerdbell support gevonden bedankt iedereen, deze mag gelockt worden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.