Jump to content

Plaatje verzocht?

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand voor mij misschien een plaatje vinden van de ZR-350 die in het spel zit? Dat is namelijk de tofste auto uit het hele spel i.m.o., maar ik kan geen plaatjes vinden... :huh:

Hint: Lijkt een beetje op een BMW.

Geplaatst: (bewerkt)

naamloos19.gif

deze heb ik via ilse(zoekpagina) gevonden maar vind hem eerder op een nissan 350Z lijken maar hopelijk is het de auto die je zoekt.

ps. als het niet de auto is die je zoekt zeg het dan want dan ga ik verder zoeken ;)

sh*t foto doet het niet :(:(

Bewerkt: door tupac
Geplaatst:
hier heb je 1

zr-350.jpg

damn bij mij deed die screen het niet :(

maar het is gruwelijke bak B)

Geplaatst:

ik denk dat we maar beter nu allemaal in een ZR'tje kunnen gaan, die wagen is zo tof, maar waarschijnlijk alleen in 1 staat te vinden

Geplaatst:
ik denk dat ik het al weet Ford GT40

Gt40

nee het is zeker geen ford GT40

lijkt er tottaal niet op <_<

Geplaatst:

Gt40

ik vind hem daar op veel meer lijken dan op die viper als je kijkt naar de vorm koplampen dan lijken ze echt wel op elkaar

Geplaatst:

Gt40

nou ik weet het haast wel zeker, dat het een Gt 40, de voorkant lijkt er sprekend op, tenzij........ik het wel heel erg fout moet hebben,maar een Viper is het zeker niet

Geplaatst:

Gt40

ik vind hem daar op veel meer lijken dan op die viper als je kijkt naar de vorm koplampen dan lijken ze echt wel op elkaar

yup ik had ongelijk victor88 het lijkt idd meer op een ford GT40 :)

ik zat die viper met die screen van de rz-350 te vergelijken <_< (die ik overegens wel op elkaar vind lijken)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...