VanHelsing Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 San Andreas is vet! alleen <_< ik kan totaal niet lope en rijde :angry: k*t man, me controller is kaput
Chi Geplaatst: 27 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Toyota Supra anyone? En die rood/witte auto is wel een GT40. Iedereen die me niet gelooft moet het spel morgen maar kopen en zelf zien. Hij rijdt rond in Rodeo.
nickdezot Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Zijn er in gta sa ook echte merk auto's zoals bmw, mercedes, porsche ...?
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 (bewerkt) Zijn er in gta sa ook echte merk auto's zoals bmw, mercedes, porsche ...? veel auto's lijken verschrikkelijk veel op echte auto's alleen dan onder een andere naam.dus je zal geen auto vinden als je instapt dat een bmw ofzo staat Bewerkt: 27 oktober 2004 door tupac
Q Dude Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Zijn er in gta sa ook echte merk auto's zoals bmw, mercedes, porsche ...? veel auto's lijken verschrikkelijk veel op echte auto's alleen dan onder een andere naam.dus je zal geen auto vinden als je instapt dat een bmw ofzo staat yup romero heeft gelijk maar ze gebruiken niet de echte namen van auto's omdat R* dan rechten aan elke fabrikant moet betalen om hun naam te mogen gebruiken. En dat geld kunnen ze beter besteden om rechten van echte bestaande nummers te kopen.
Kakkerlak Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Jongens auto's had je in Vice City ook wel dat ze btje anders zijn vidn ik nou niet het belanrijkste die nieuwe dignetjes zinn tog veel stoerder
CJ-SA Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Lol de mooiste auto is de banshee die's nogal heel vreet heb er pas 1 gevonden zeer zeldzaam dus hij lijkt een beetje op de car die je in gta3 kunt stelen uit een garage door de ruiten kapot te schieten
gtamaster Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 (bewerkt) is het niet deze corvette Bewerkt: 7 december 2004 door gtamaster
TubS Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 is dit niet "ouwe koeien uit de sloot halen"?
gtamaster Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 is dit niet "ouwe koeien uit de sloot halen"? tssss ja hoor <_<
BrokenTable Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 is dit niet "ouwe koeien uit de sloot halen"? tssss ja hoor <_< Je reageerd op een topic weken geleden aktief was en je geeft niet eens een plaatje waar door de OP om werd gevraagd. Dit optic kan wel op slot denk ik.
Recommended Posts