Jump to content

Plaatje verzocht?

Recommended Posts

Geplaatst:

San Andreas is vet! alleen <_< ik kan totaal niet lope en rijde :angry: k*t man, me controller is kaput

Geplaatst:

Toyota Supra anyone?

En die rood/witte auto is wel een GT40. Iedereen die me niet gelooft moet het spel morgen maar kopen en zelf zien. Hij rijdt rond in Rodeo.

Geplaatst: (bewerkt)
Zijn er in gta sa ook echte merk auto's zoals bmw, mercedes, porsche ...?

veel auto's lijken verschrikkelijk veel op echte auto's alleen dan onder een andere naam.dus je zal geen auto vinden als je instapt dat een bmw ofzo staat

Bewerkt: door tupac
Geplaatst:
Zijn er in gta sa ook echte merk auto's zoals bmw, mercedes, porsche ...?

veel auto's lijken verschrikkelijk veel op echte auto's alleen dan onder een andere naam.dus je zal geen auto vinden als je instapt dat een bmw ofzo staat

yup romero heeft gelijk maar ze gebruiken niet de echte namen van auto's omdat R* dan rechten aan elke fabrikant moet betalen om hun naam te mogen gebruiken. En dat geld kunnen ze beter besteden om rechten van echte bestaande nummers te kopen.

Geplaatst:

Jongens auto's had je in Vice City ook wel :puh: dat ze btje anders zijn vidn ik nou niet het belanrijkste die nieuwe dignetjes zinn tog veel stoerder :puh:

Geplaatst:

Lol de mooiste auto is de banshee :D die's nogal heel vreet heb er pas 1 gevonden zeer zeldzaam dus

hij lijkt een beetje op de car die je in gta3 kunt stelen uit een garage door de ruiten kapot te schieten

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

is het niet deze corvette d-2003-11-08-1-012-small.jpg

Bewerkt: door gtamaster
Geplaatst:
is dit niet "ouwe koeien uit de sloot halen"?

tssss ja hoor <_<

Je reageerd op een topic weken geleden aktief was en je geeft niet eens een plaatje waar door de OP om werd gevraagd.

Dit optic kan wel op slot denk ik.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...