Jump to content

Filmpjes Op PSP :S


Kyl-El

Recommended Posts

Euyy

Kan iemand mij uitleggen hoe ik filmpjes (bijv. van Arie en Bastiaan als je wete wat dat is) op mijn PSP krijg??

want er staat namelijk geen map waar ik filmpjes in kan pleure

der staan al1 de mappen:

MUSIC

SAVEDATA

PHOTO

en nog 1 d8 ik

maa niet iets met VIDEO ofzo

kan iemand dat mij uitleggen??

lat0r :cya: Kylian

Als het kan, mail het ff!!

Kylian_NS (at) hotmail DOT com

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Kyl-El welkom,

Ik heb wat rond gezocht op het internet voor je en ik kwam dit tegen:

Om filmpjes te kijken op je PSP, Moet je eerst zelf een mapje aanmaken op je memorystick want de PSP maakt die niet uit zichzelf aan. Bovendien dienen je video's en filmpjes in MPEG-4 formaat te zijn anders speelt de PSP ze niet af.

Je kan je filmpjes omzetten met het programma PSP Video 9

Koppel je PSP doormiddel van een USB-kabeltje simpelweg aan je PC en je computer zal een mapje "verwisselbare schijf" aanmaken. Open dit mapje en je zult een mapje PSP vinden (wel eerst de Memorystick Formatteren in je PSP, Dit doe je door op je PSP naar de optie "USB Connection" te gaan en daarna "Format Memorycard" kiest).

Daarna maak je een nieuw mapje aan genaamd MP_Root , en maak daar een mapje in genaamd 100MNV01 . Sleep vervolgens je MPEG-4 filmpjes hierin en de PSP zal ze herkennen.

http://www.psp-media.nl/tutorials/25-zet-ik.html

>Hier< nog een link om naar het progamma: PSP Video 9.

Verder mag je niet elkaars mail uitwisselen op het forum, en het zou niet slim zijn om het antwoord naar elkaar te sturen. Misschien zitten wel meerdere mensen hier op het forum met hetzelfde probleem, Succes!

Dit heeft trouwens niks met GTA LSC te maken.. :clown:

@advancegta, Oh, ik ben niet bekend met die dingen. Dus het leek me vrij logisch dat dit wel op het internet zou staan via google.. Gelijk de 1e link al. Als je even slim bent plaats je direct even een nieuwe legale..

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Hey Kyl-El welkom,

Ik heb wat rond gezocht op het internet voor je en ik kwam dit tegen:

Om filmpjes te kijken op je PSP, Moet je eerst zelf een mapje aanmaken op je memorystick want de PSP maakt die niet uit zichzelf aan. Bovendien dienen je video's en filmpjes in MPEG-4 formaat te zijn anders speelt de PSP ze niet af.

Je kan je filmpjes omzetten met het programma PSP Video 9

Koppel je PSP doormiddel van een USB-kabeltje simpelweg aan je PC en je computer zal een mapje "verwisselbare schijf" aanmaken. Open dit mapje en je zult een mapje PSP vinden (wel eerst de Memorystick Formatteren in je PSP, Dit doe je door op je PSP naar de optie "USB Connection" te gaan en daarna "Format Memorycard" kiest).

Daarna maak je een nieuw mapje aan genaamd MP_Root , en maak daar een mapje in genaamd 100MNV01 . Sleep vervolgens je MPEG-4 filmpjes hierin en de PSP zal ze herkennen.

http://www.psp-media.nl/tutorials/25-zet-ik.html

>Hier< nog een link om naar het progamma: PSP Video 9.

Verder mag je niet elkaars mail uitwisselen op het forum, en het zou niet slim zijn om het antwoord naar elkaar te sturen. Misschien zitten wel meerdere mensen hier op het forum met hetzelfde probleem, Succes!

Dit heeft trouwens niks met GTA LSC te maken.. :clown:

Heb jij het ''cheats voor multiplayer'' topic doorgelezen?

die site die jij geeft is een psp hack site

Link to comment
Delen op andere websites

Euyy

ik heb dat met PSP Video 9 geprObeerd, ik zet die bestanden wel om maar dan word het iets met AviSynth, en niet Mpeg-4, ik ga nu prOberen dat als ik het op mijn psp zet, of dat oOk werkt, nOuu

lat0r :cya:

nee het werkt niet :-(

er staat, Er zijn geen video's.

kun je mij ook uitleggen hoe dat PSP Video 9 werkt? want ik snap er echt geen bal van

of is er ook een ander programma waar je filmpjes om kan zetten in MPEG-4 bestanden?

alvast bedankt

lat0r :cya: Kylian

Link to comment
Delen op andere websites

He Kyl-El, welkom op het forum :cya:.

Je kan je bericht ook Editten (= bewerken) door op de EDIT-knop te klikken, in plaats van te dubbelposten. En hoofdletters plaats je best in het begin van een zin, in de eerste letter van het eerste woord van een zin. ;)

(Sorry als dit wat mod-achtig overkomt maar anders wordt het een rommelige boel)

Link to comment
Delen op andere websites

He Kyl-El, welkom op het forum :cya:.

Je kan je bericht ook Editten (= bewerken) door op de EDIT-knop te klikken, in plaats van te dubbelposten. En hoofdletters plaats je best in het begin van een zin, in de eerste letter van het eerste woord van een zin. ;)

(Sorry als dit wat mod-achtig overkomt maar anders wordt het een rommelige boel)

Ok

maar dat met die O heb ik mezelf perOngeluk aangeleerd :puh:

sOryy hoOwr :$

maar kunt u me misschien helpen met mij probleem?

Alvast Bedankt

want ik snap geen bal van hoe je filmpjes moet omzetten in MPEG-4 bestanden

Link to comment
Delen op andere websites

maar kunt u me misschien helpen met mij probleem?

Alvast Bedankt

want ik snap geen bal van hoe je filmpjes moet omzetten in MPEG-4 bestanden

Nee, sorry, ik ken zelf niets van de combinatie "filmpjes en PSP". Ik gebruik mijn PSP enkel voor games.

Misschien kan je je vraag nog eens stellen in het Consoles en Beurzen Forum (waar dit topic eigenlijk thuishoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...