Jump to content

mods downloaden


executioner

Recommended Posts

he

heb van mensen hier een progje gekregen voor hoe je een andere auto in san andreas zet. nu is mijn vraag of dat er hier ook mensen zijn die zo en sites kennen waar dat je van die mods vind.

heb ook een site gevonden waar er een hele hoop van die mods staan en kan downloaden op gtagaming mar als ik klik op downloaden dan krijg ik en bericht van Internet Explorer cannot display the webpage. dus ben ik op zoek naar andere sites waar er ook zoveel mods op staan

please help me !!!

thanks executioner

Link to comment
Delen op andere websites

he

heb van mensen hier een progje gekregen voor hoe je een andere auto in san andreas zet. nu is mijn vraag of dat er hier ook mensen zijn die zo en sites kennen waar dat je van die mods vind.

heb ook een site gevonden waar er een hele hoop van die mods staan en kan downloaden op gtagaming mar als ik klik op downloaden dan krijg ik en bericht van Internet Explorer cannot display the webpage. dus ben ik op zoek naar andere sites waar er ook zoveel mods op staan

please help me !!!

thanks executioner

Er zijn gigantisch veel site's, ga eerst naar GTAGarage toe. Ik zoek nog even door voor je! :)

  • GTAGarage Tip!
    Een zeer uitgebreide site, met een enorm aanbod aan mods. Je kan er alles vinden van auto's tot skins. Van auto's tot nieuwe fietsen.
  • GTAGamigo Tip!
    Ook weer een zeer uitgebreide site, niet zo uitgebreid als GTAGarage maar er staat genoeg om je even zoet te houden.
  • GTAmods
  • GTA-Downloads Tip!
  • GTAFilefront Tip!
  • GTACrime
  • GTA San Andreas
  • GTA Tools
  • GTAGaming Tip!
  • En vergeet GTAGames niet, deze site heeft niet echt veel vergelijken met sommige andere. Maar het is zeker de moeite waard even te kijken.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Hier ben je wel even zoet mee, bijna elke site is een mod site: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=gt...oeken&meta=

Edit: Snel wat directe links:

- http://www.grandtheftauto.fr/

- 'Onze' eigen site: GTAGames.nl

- http://www.gta-downloads.com/ (tijdelijk offline ivm met nieuwe opbouw van site. Maar daarna heb je superveel mods als je die regelmatig chekt - grootste mod site ooit-)

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je even de exacte link geven? Dan weet ik welke mod je bedoeld en kan ik je helpen.

Meestal zit bij een mod ook een Readme (Leesmij) dat is erg handig want daar staat meestal in hoe je het moet instaleren, dus kan je even de Readme bekijken of mij die link geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je even de exacte link geven? Dan weet ik welke mod je bedoeld en kan ik je helpen.

Meestal zit bij een mod ook een Readme (Leesmij) dat is erg handig want daar staat meestal in hoe je het moet instaleren, dus kan je even de Readme bekijken of mij die link geven.

hier is de link

alleen het read me bestand werkt niet ff mee ik zet hier onder wat erin staat

read me:

This Aircraft was designed solely to replace the Hydra, no other plane in the game has as many dummy nodes that can be used.

The Hydra's smooth take off and landing were factored in for making it easier to lift vehicles, if done with a conventional plane they would shoot out the back

door during take off.

This vehicle is intended to be entered from its rear via the ramp at the back,

you can however get in from the front right hand side as you are facing the nose,

sometimes needed when you have the bay full and CJ refuses to get in the seat.

The rear doors are transparent so you can see your cargo misbehaving, these doors have no collision detection and are just for show, as is the front canopy.

Some vehicles don't show up through the doors but smoke is a usual sign of impending doom, just pull up sharply to ditch the offending vehicle.

Fly smoothly when carrying vehicles for best results and just experiment to find your ideal method.

These are for the HANDLING.cfg file, in thier correct order from the top,

HYDRA 60000.0 10000000.0 45.0 0.0 0.0 0.0 25 0.65 0.9 0.5 1 3.0 16.0 5.0 4 P 1.5 0.45 0 55.0 1.0 0.15 0.0 0.50 -0.00 0.8 0.0 0.60 0.01 4500000000 44000100 400000 0 1 23

$ HYDRA 0.9 1.00 -0.00010 0.004 0.10 0.002 -0.002 0.0001 0.0020 0.006 0.10 0.1 1.3 0.2 1.0 0.998 0.997 0.995 10.0 10.0 40.0

This is for the VEHICLE.ide file,

520, hydra, hydra, plane, HYDRA, HYDRA, vortex, ignore, 4, 0, 0, 0, 1.05, 1.05, -1

Hope you enjoy trashing my first project, you will if try carrying a tanker for any amount of time.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet het niet in een map of dergelijke te zetten, je kan dit bestand op de lastigere manier instaleren of de makkelijkere manier, ik stel voor om hem te instaleren met het progamma San Andreas Mod Instaler (SAMI) deze kan je hier downloaden.

Als je hem gedownload hebt zoek je eerst het gedownloade .zip bestandje (sanan_dropship.zip) op, dan verplaats je hem naar het bureaublad.

Installeer dan SAMI, als je deze geinstaleerd hebt start je hem op, dan zal er een schermpje komen waar Install a mod en nog een paar dingen zullen staan, de Install a mod button is het belangrijkst, klik daar op, dan krijg je dit:

sami19bz.jpg

Bij "San Andreas Directory moet je de plaatje opzoeken waar jij GTA San Andreas hebt geinstaleerd (normaal is dat Deze Computer ---> C-Schijf --> Program Files --> Rockstar Games --> GTA San Andreas) maar ik heb even een backup van het spel gemaakt. Dit zorgt ervoor dat je het spel orgineel op je pc hebt staan en je hem niet opnieuw hoeft te instaleren als je pc crasht door een foute mod. Ik raad je aan dit ook te doen. Kopieer de GTA San Andreas map die op de locatie staat die ik hierboven gegeven heb, plak de map dan ergens anders en noem hem GTA San Andreas 2 of GTA San Andreas Orgineel, wat je maar wilt.

Bij Mod Location zoek je de plaats op waar de mod staat, we hebben hem net naar het bureaublad verplaatst dus hij staat daar.

Als je dat gedaan hebt druk je op Continue, dan krijg je dit:

sami25yc.jpg

Druk dan weer op Continue, typ dan de naam bij Custom Vichicle Name in, deze naam zie je niet in het spel maar is alleen voor de back-up.

Laat de rest zo staan en druk dan op Install

Test hem dan uit, spawn het voertuig met de cheat Jumpjet of ga naar Verdant Meadow waar hij spawnt naar de missie Vertical Bird.

Bij mij deed hij het goed, je kan achter in de Dropship auto's zetten en ze dan vervoeren:

gallery286ik.th.jpg

Alleen naar een tijdje viel de Patroit eruit, dit komt misschien omdat ik een bestand genaamd Dropship (hydra replacement).ggm niet geinstaleerd heb, ik weet niet waar ik dat zou moeten doen, misschien weet een iets ervarendere modder dit wel.

----------------

Je kon het ook nog op een andere moeilijkere manier doen met behulp van Img-Tool 2.0, maar dit is iets lastiger, ook moest je hier de line's zelf in de handling.cfg en in de vichecle.ide zetten.

In iedergeval veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

als ik die wil downloaden dan gaat die naar een andere website waar ik niet moet zijn en daar staat dan als titel van website: error openning requested page

kan je me meschien een andere website geven waar ik die kan downloaden

Bewerkt: door gta fan man
Link to comment
Delen op andere websites

Kort hoor, als je alles volgens de readme doet. Dan heb je geen problemen en gaat alles goed. Het kan een halve minuut zijn maar ook 2 minuten. Dus niet echt lang hoor. Vergeet geen backup te maken hé! Succes ermee! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...