Jump to content

mods downloaden


executioner

Recommended Posts

Ja die heb ik wel:

-Gtagames.nl (je moet je wel even inloggen/registreren om hem te downloaden)

-GTA Filefront

-Officeele SAMI site

Ik heb gelijk naar de download gelinkt, dus je hoeft hem niet eerst op te zoeken.

Lees mijn tut nog even goed door, en als je vragen hebt stel je die maar!

ja ik heb hulp nodig,

is het normaal dat die er zowat een uur over doet ik zit maar te wachten en te wachten

en wat bedoelde je pesies met:

Bij "San Andreas Directory moet je de plaatje opzoeken waar jij GTA San Andreas hebt geinstaleerd (normaal is dat Deze Computer ---> C-Schijf --> Program Files --> Rockstar Games --> GTA San Andreas)

moet ik dan alleen de map opzoeken of wat? en dat beck-up moet ik dan alleen een kopie maken van de map en op het buroblad neer zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij een back up kun je dat doen. Bij een backup moet je gewoon zorgen dat je een kopie van hetorigineel zorgt. Dat kun je op je bureaublad plaatsen, maar ook in een andere map. Zolang het niet indezelfde map is als die ene map al stond! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja die heb ik wel:

-Gtagames.nl (je moet je wel even inloggen/registreren om hem te downloaden)

-GTA Filefront

-Officeele SAMI site

Ik heb gelijk naar de download gelinkt, dus je hoeft hem niet eerst op te zoeken.

Lees mijn tut nog even goed door, en als je vragen hebt stel je die maar!

ja ik heb hulp nodig,

is het normaal dat die er zowat een uur over doet ik zit maar te wachten en te wachten

en wat bedoelde je pesies met:

Bij "San Andreas Directory moet je de plaatje opzoeken waar jij GTA San Andreas hebt geinstaleerd (normaal is dat Deze Computer ---> C-Schijf --> Program Files --> Rockstar Games --> GTA San Andreas)

moet ik dan alleen de map opzoeken of wat? en dat beck-up moet ik dan alleen een kopie maken van de map en op het buroblad neer zetten?

Volgens mij is dit al door Ruurd gezged, maar dan zeg ik het nog een keer. Maak een kopie van GTA SA zodat je 2 stuks hebt. Een voor modden en een voor de missies en dergelijke. Die mod San Andreas kun je het beste SA II noemen. Als je dan dat 'plaatje' moet zoeken ga je naar de map van SA II en klik je dat icoontje daar aan van SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja die heb ik wel:

-Gtagames.nl (je moet je wel even inloggen/registreren om hem te downloaden)

-GTA Filefront

-Officeele SAMI site

Ik heb gelijk naar de download gelinkt, dus je hoeft hem niet eerst op te zoeken.

Lees mijn tut nog even goed door, en als je vragen hebt stel je die maar!

ja ik heb hulp nodig,

is het normaal dat die er zowat een uur over doet ik zit maar te wachten en te wachten

en wat bedoelde je pesies met:

Bij "San Andreas Directory moet je de plaatje opzoeken waar jij GTA San Andreas hebt geinstaleerd (normaal is dat Deze Computer ---> C-Schijf --> Program Files --> Rockstar Games --> GTA San Andreas)

moet ik dan alleen de map opzoeken of wat? en dat beck-up moet ik dan alleen een kopie maken van de map en op het buroblad neer zetten?

Volgens mij is dit al door Ruurd gezged, maar dan zeg ik het nog een keer. Maak een kopie van GTA SA zodat je 2 stuks hebt. Een voor modden en een voor de missies en dergelijke. Die mod San Andreas kun je het beste SA II noemen. Als je dan dat 'plaatje' moet zoeken ga je naar de map van SA II en klik je dat icoontje daar aan van SA.

maar in dat mod programma zie ik die niet staan

Link to comment
Delen op andere websites

Een back-up moet je zelfstandig maken. Dat doet een programma niet. Het is echt een makkie. Je doet rechtermuisknop en je druk vervolgens op 'Kopieren'. Als je dan bij de plek (bijvoorbeeld Bureaublad) bent aangekomen en je wilt daar de backup plaatsen, dan druk je op rechtermuisknop -> 'Plakken'. Nu kopieer je de map, dat ongeveer 5 minuten duurt en dan heb je ene back-up van San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Een back-up moet je zelfstandig maken. Dat doet een programma niet. Het is echt een makkie. Je doet rechtermuisknop en je druk vervolgens op 'Kopieren'. Als je dan bij de plek (bijvoorbeeld Bureaublad) bent aangekomen en je wilt daar de backup plaatsen, dan druk je op rechtermuisknop -> 'Plakken'. Nu kopieer je de map, dat ongeveer 5 minuten duurt en dan heb je ene back-up van San Andreas.

:schater: dat had ik al lang gedaan ik vroeg alleen of ik het zo goed had gedaan of ik het anders moest doen hahaha :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemand nog een programma voor bijvoorbeeld dat snelheids pictogram the insteleren ik heb alleen dat pogramma wat typhoon mij heeft gegeven op pagina 1

alvast bedankt,gta fan man

P.S. bedankt iedereen die mij geholpen heeft met dat programma voral typhoon bedankt :*D

Bewerkt: door gta fan man
Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemand nog een programma voor bijvoorbeeld dat snelheids pictogram the insteleren ik heb alleen dat pogramma wat typhoon mij heeft gegeven op pagina 1

alvast bedankt,gta fan man

Sommige mods hoef je ook niet via die 'San Andreas mod installer' te installeren. Je kunt dat ook gewoon handmatig te doen door een aantal files te vervangen zoals de readme dat jou vertelt. Ook zijn er mods waarin al een automatische instal bij zit, zoals n00bmodeV van Eclipse en Wauzie.

Je kunt de speed-o-meter (het snelheidspictogram) handmatig installeren. Ik heb deze mod gedownload (hier, de bovenste). Als je deze mod gedownload hebt, dan hoef je maar 2 bestandjes in de map San Andreas te zetten (C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Adreas). Als je dat gedaan hebt open je de .exe file en kies je jou settings. Als je dat gedaan hebt en je bent tevreden dan kun je op 'Save settings' drukken en dan het spel starten en hij staat er. Er zijn dus verschillende manier om een mod te installeren. WIl je dat weer weghebben? Dan verwijder je gewoon die 2 bestandjes weer uit de GTA San Andreas map.

Zo heb je dus verschillende manieren. Ik hoop dat je er wat aan hebt en succes.

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor de uitleg ik ha nu ook nog even die link downloaden als ik vragen heb kan ik ze dan stellen aan jou?

Jazeker, daarvoor zijn we een forum. Hier kun je gewoon allemaal vragen stellen en de ander beantwoord ze. Of ik, maar dat hangt er net vanaf wie het eerste post. Mocht je vragen hebben, stel ze maar, dan komen we er samen uit en dan heb jij een goed lopende San Andreas met al jou wensen erin! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Deze gebruik ik vaak..! Thegtaplace.com

>>> Door Dizzee: Hola, een bump van een halve maand oud en een dubbelpost... :N

slot<<<

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...