Advancegta Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (bewerkt) dit is mijn eerste battle ik heb nog nooit met photoshop gewerkt vandaar dat ik PAINT heb gebruikt om te bewijzen dat ik het heb gemaakt doe ik de originele afbeelding er ook bij Onderwerp: san andreas Soort design: Signature Size design: Max 600x300 Render: mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk. Bewerkt: 11 juli 2006 door advancegta
Typhoon Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Ik wil wel, ik kan wel photoshoppen, maar omdat jij paint gebruikt gebruik ik het ook wel even, is wel zo eerlijk. Is het goed dat ik hem morgen inlever, heb nu eigenlijk geen tijd. Dat is geen probleem voor jou toch? Als je nog aan je creatie wilt werken mag dat van mij.
Advancegta Geplaatst: 10 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (bewerkt) Ik wil wel, ik kan wel photoshoppen, maar omdat jij paint gebruikt gebruik ik het ook wel even, is wel zo eerlijk. Is het goed dat ik hem morgen inlever, heb nu eigenlijk geen tijd. Dat is geen probleem voor jou toch?Als je nog aan je creatie wilt werken mag dat van mij. Oke is goed! als iemand de titel zou willen veranderen.... EDIT VOOR HIERONDER, jij ook veel succes! kan iemand de titel wijzigen? Bewerkt: 11 juli 2006 door advancegta
Typhoon Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Oke: Typhoon: Advancegta: Het stemmen kan beginnen! Veel succes advancegta!
DenkaanHenk Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik stem op advancegta. Waarom. Ik vind dat zijn naam er weer mooi opstaat.
GTA Fanaat Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik stem op Typhoon Ik vind het plaatje gewoon mooier dan dat van advancegta. Stem: Typhoon
Lord of War Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 advancegta, ik vind het mooier afgewerkt dan typhoon en het is een leuker lettertype.
King Room Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 advancegta Ik vindt die van Typhoon eigenlijk helemaal niet bijzonder en die van advancegta vindt ik heel mooi gemaakt vooral dat die met PAINT is gemaakt!!
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 ok... ik stem op advancegta. want typhoons plaatje ziet er te breed uit en dan zien die gangsters er nog vetter uit! Stem advancegta omdat: hij het mooi heeft gemaakt Opmerking: ja had dat kleine stukje aan de linkerkant van die gast ook de kleur kunnen geven als de andere kant. verder lijkt het erop dat je eerst de tekst hebt getypt en toen pas de kleur... niet doen! want dan zien de letters er minder mooi uit jammer dat je hem in gif op hebt geslagen want er waren weinig details waardoor je hem makkelijk in png kon opslaan nog even aan typhoon, ik zie dat je het ook met paint hebt gadaan, je had de letters beter een andere kleur kunnen gevan want dit ziet er niet echt mooi uit, de kleur vloekt met de rest van de omgeving. behalve dan met dat rooie stoplicht. je had bijvoorbeeld een stukje van de kleding van die gangsters kunnen nemen en daarmee de tekst kunnen schrijven. alles wat ik hier zeg kan ook echt met paint
Stan O. Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Typhoon: is een beetje simpel en niet veel aan gedaan alleen een walpaper met een text Advancegta: er is meer aangewerkt en daar komt ook een mooier resultaat uit Stem:Advancegta[/font]
Schno009 Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 ik stem: AdvanceGTA! een stuk meer werkt, die van typhoon is gewoon een screenshot met wat paint-text
Advancegta Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 advancegta: 6 thypoon: 1 ik win
Recommended Posts