Jump to content

New Model Army

Recommended Posts

Geplaatst:

Elke keer als ik met mijn helicopter over de vaten gaat pakt hij die vaten niet op met die magneet?

Wat moet ik doen

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet de vaten op pakken met de Magneet, maar de magneet werkt niet uit zich zelf je moet hem activeren dit doe je met de rechter Alt. Ik zal je ook even uitleggen wat je moet doen in deze missie; Ruurd heeft het stuk al gekopierd van WiKiGTA, maar ik heb er gewoon zin in om nog even kort uit te leggen wat je moet doen in deze missie. Gewoon omdat ik hem al vaak gedaan heb, want veel mensen vragen hem aan in het 'Savegame Aanvraag Forum'. Je kan daar natuurlijk ook altijd nog de missie aanvragen, als het echt niet lukt. ;)

---

New Model Army

In de missie New Model Army moet je Zero helpen met een soort wedstrijd/battle tegen Burkley's. Het is een battle die je voert met RC Voertuigen. Ga naar Zero toe en je krijgt van hem de opdracht hem te helpen met een Rc Goblin dit is een klein helicoptertje. Je moet obstakels verplaatsen die Zero in de weg staan, doe het wel snel en zorg dat je er behendig in word, want er is een tijds- limiet. Pak de vaten/planken/bommen op met de Rechter alt. Ze zullen dan blijven plakken aan de RC Goblin je laat ze ook gewoon weer los door de Rechter alt. Volg de instructies op van Zero en het gaat allemaal goed komen, als je een Rc Tiger (Mini- tank) ziet moet je een bom van de basis halen ga dan terug naar de Tiger en ga er boven hangen laat hem vallen en als je goed gemikt hebt is de Tiger kapot en dan is de Bandit waar Zero mee rijd voor dat stuk veilig. Probeer anders eerst alle Tiger's (Tanks) te exploderen, want als Zero met zijn Bandit daar in de buurt komt is hij zo kapot en mag je weer opnieuw beginnen. Veel succes ;).

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt die magneet oppakken met de toets alt op de PC. Je moet met je helicoptertje de Rc Goblin (RC = Remote Control = Bestuurbare) heel dicht op het voorwerp zitten. Dan moet je pas op rechteralt drukken om het object op te tillen. De rechter om precies te zijn (edit: Summerbase je hebt dus ook gelijk). Je vroeg ook wat je tijdens deze missie moet doen, naja dat leg ik hieronder voor je uit:

Missie omschrijving

In deze laatste missie van Zero is het de bedoeling dat je Zero zijn RC Bandit beschermd zodat hij veilig en wel arriveert aan de overkant van het parcours. Jijzelf bestuurt een RC raider met een magneet eronder, waarmee je voorwerpen kan verplaatsen.

Op het parcours liggen vaten, verwijder die met de magneet zodat Zero weer verder kan rijden. Als hij vraagt om een plank te halen om een brug te maken, ga naar je basis, pak je de plank, en leg je hem over het riviertje. Ook zijn er tanks die je moet vernietigen met bommen, welke je in je basis kan vinden.

Zodra je alle obstakels uit de weg geruimd, rijdt Zero de basis van Berkley op en heb je de missie gehaald.

Tips:

- Je kan Zero ook laten staan voor een vat en eerst de tanks vernietigen met een bom. Je zorgt gewoon later voor de andere obstakels.

- De tanks kunnen ook vernietigt worden door er een paar keer een vat op te laten vallen.

- Je kunt ook een bom pakken en achter die andere helicoptertje aanvliegen. Als de helicopter bij zijn basis aankomt, wacht hij even pakt hij een nieuw vat. Gooi dan de bom op de helicopter. Nu heb je geen last meer van opstakels. Vernietig dan de tank.

- Neem meteen al een plank mee voor de eerste brug, zo heb je daar later geen last meer van, en het eerste obstakel duurt wel eventjes.

Beloning:

- $7000

- Zero’s RC shop is nu een asset geworden waar je dagelijks $5000 kan gaan ophalen

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...