Chi Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Mensen, ik denk eraan om nu alvast te beginnen met een walkthrough schrijven, zodat wanneer jullie ergens niet uitkomen, jullie gelijk al kunnen kijken, en niet nog een dag hoeven te spelen todat wij er ook voorbij zijn. Maar dit kan voor veel mensen ook veel "Spoilen". Willen jullie dat ik nu al begin, of dat ik vrijdag begin met schrijven? (Dit vraag ik niet aan PC gebruikers want die moeten nog een behoorlijke tijd wachten) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Begin maar hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ripper Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 begin maar ik begin namelijk morgen dan heb ik hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 waarom schrijven man dat is zo veel werk van mij hoef dat niet jonge , doe gewoon makelijk kijk op internet of koop een boek heb ik bij vc ok gedaan. dat is makelijker dan steeds op interneet te kijken en ik mag nie de ps2 plus de pc aan laten en tv te veel stroom man. dus noe niet zo moeilijk A.U.B . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 waarom schrijven man dat is zo veel werk van mij hoef dat niet jonge , doe gewoon makelijk kijk op internet of koop een boek heb ik bij vc ok gedaan.dat is makelijker dan steeds op interneet te kijken en ik mag nie de ps2 plus de pc aan laten en tv te veel stroom man. dus noe niet zo moeilijk A.U.B . daar zit wat in spike maar Chironu heeft het er voor over anders zou hij het niet vragen en btw hij was al begonnen met missie hulp B) Chironu begin maar met de maak van de walktrough maar het heeft geen haast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 waarom schrijven man dat is zo veel werk van mij hoef dat niet jonge , doe gewoon makelijk kijk op internet of koop een boek heb ik bij vc ok gedaan.dat is makelijker dan steeds op interneet te kijken en ik mag nie de ps2 plus de pc aan laten en tv te veel stroom man. dus noe niet zo moeilijk A.U.B . daar zit wat in spike maar Chironu heeft het er voor over anders zou hij het niet vragen en btw hij was al begonnen met missie hulp B) Chironu begin maar met de maak van de walktrough maar het heeft geen haast ach ja, dan heb ik het maar alvast gezegt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Iedereen mag een review of een walktrough natuurlijk schrijven. ik ga nog even nadenken of dat een appart gedeelte op het forum wordt of dat we het op de site zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Iedereen mag een review of een walktrough natuurlijk schrijven.ik ga nog even nadenken of dat een appart gedeelte op het forum wordt of dat we het op de site zetten. waarom niet gewoon bij hulp maar ik denk dat het ook handig is om op de site te zetten dan zie je het makkelijker en zullen meer mensen het zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 apart gedeelte of op de site? waarom niet allebij, eerst op het forum zodat er nog iets op aangemerkt kan worden (zoals: dit kleine ding zou ik zo doen en ik zou het zo doen) en als het dan goed uitgedacht is defenitief op de site zetten. zo krijgen gebruikers van het forum het gevoel dat ze echt meehelpen, en mensen die zich niet bezig houden met forums maar alleen de site bekijken hebben dan een eerste klas walktrough. maarjah dat is mijn ideetje, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.