Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

En weer ben ik hier met zo'n stomme vlieg missie die maar niet wil lukken. Met helicopters heb ik geen problemen maar met die vliegtuigen kan ik echt niet overweg gek genoeg. Wie o wie wil hem voor mij doen?

GTASAsf1.b

Geplaatst: (bewerkt)

Missie gehaald: Vertical Bird.

Beloningen: $50.000, De Hydra zal nu ook op je vliegveld in Verdant Meadows spawnen, De minigun, rocket launcher, flamethrower en Heat-Seeking RPG Launcher spawnen nu in de ranch van Mike Toreno in Tierra Robada.

Verder: Dit was de laatste missie van Toreno, ik had niet veel tijd dus savede ik in Verdant Meadows

Veel succes met de volgende missie. zwaaien.gif Dit is de volgende missie trouwens: Home Coming

En vooral bedankt, voor het aanvragen van deze savegame, het is men favoriete missie. :D .

Edit: Hier is toch nog de savegame. :bonk:

Bewerkt: door Svenie

Svenie je vergeet de savegame :D

--

Ik zie dat svenie de post gekpieerd heeft, ik doe hem wel voor je :)

Gehaald: Vertical Bird

Ik heb deze missie voor je gehaald. :) Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Verder heb ik $50.000,= erbij gekregen, en er is vanaf nu altijd een Hydra in de hangar op je vliegveld Verwant Meadows. Daar heb ik dan ook meteen maar weer gesavet omdat de missie daar eindigde. De minigun, rocket launcher, flamethrower en Heat-Seeking RPG Launcher spawnen nu in de ranch van Mike Toreno in Tierra Robada. De volgende missie staat voor je klaar, en de savegame zit in de bijlage. Veel succes verder! :cya:

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Bedankt voor de moeite, nu morgen ff San Andreas uitspelen en dan kan ik woensdag met een fijn gevoel op vakantie :*D

Bedankt voor de moeite, nu morgen ff San Andreas uitspelen en dan kan ik woensdag met een fijn gevoel op vakantie :*D

Veel succes ermee, ik kwam je even als bijzaak vertellen dat dit je knap kan tegenvallen of je moet heel goed zijn. Ik denk dat het je wel lukt, want mensen die veel computeren kunnen veel! :puh: Na de volende missie 'Home Coming' krijg je weer van die kleuren (dat zijn hoods in San Andreas taal) op je radar. Als je dan de missie 'End of the Line' (het einde van de verhaallijn-missie) wilt starten dan moet je 35% van al di egebieden hebben veroverd. Daarna volgt nog een zware missie. Voor tips en hids kun je de zoekmachine of wikigta/san andreas gebruiken. Succes DaRoy, het lukt je! _O_Edit: Met andere woorden, nog een hoop werk te doen!

Geplaatst:

Nou het is me toch gelukt, zojuist de aftiteling gezien. Nu kan ik met een gerust hart op vakantie :puh:

Doe ik voor je :)

Gehaald: Vertical Bird

Ik heb deze missie voor je gehaald. :) Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Verder heb ik $50.000,= erbij gekregen, en er is vanaf nu altijd een Hydra in de hangar op je vliegveld Verwant Meadows. Daar heb ik dan ook meteen maar weer gesavet omdat de missie daar eindigde. De minigun, rocket launcher, flamethrower en Heat-Seeking RPG Launcher spawnen nu in de ranch van Mike Toreno in Tierra Robada. De volgende missie staat voor je klaar, en de savegame zit in de bijlage. Veel succes verder! :cya:

Het verhaaltje heb ik gekopieerd van mijn post hierboven :puh:

Geplaatst:

Over deze missie heb ik stiekem al een filmpje over gezien en ik denk dat ook ik deze niet zal halen ivm het besturen van een vliegtuig :cab:

Maar de missie daarvoor, kan ik niet erg overweg met de roze auto waarmee je de drugsdealer van de weg af moet rijden (misschien iets te veel wheelspin)

Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om deze twee missies voor mij te volbrengen, ik heb versie 2?

:bier::cya:

Mission Passed: A Home in the Hills

Ik heb deze missie zonder cheats/mods gehaald. Als beloning heb je Respect gekregen, je kan nu saven in de mansion van Madd Dogg (erg groot) en de chique winkel Didier Sachs gaat open, deze bevindt zich in de buurt van Rodeo.

Mission Passed: Vertical Bird

Deze missie heb ik ook zonder cheats of mods gehaald. Als beloning heb je $50.000,- verdiend, de Hyrda zal op het vliegveld in Verdant Meadows spawnen. En de minigun, rocket launcher, flamethrower en Heat-Seeking RPG Launcher spawnen nu in de ranch van Mike Toreno in Tierra Robada.

Ik heb nog een groot huis in Vinewood gekocht, deze lag vlakbij Madd Doggs mansion, deze kost wel wat maar jij had ook erg veel geld. Ik heb niet bij Madd Dogg gesavet omdat er dan kans is dan die basketbal glitch van toepassing komt, en daardoor kan je niet meer basketballen.

Veel succes en plezier nog bij het spelen van San Andreas.

Bewerkt: door Typhoon

Alvast bedankt voor de medewerking :bier:

:cya:

Edit: Bedankt voor het behalen van de missies

Bewerkt: door ViceCity
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...