Domovoi Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Ik heb al filmpjes gezien en verhalen gehoord dat je ook Taxi Driver missies kan doen in andere wagens dan de Cabbie of Taxi. Kan dit? En hoe doe je dat? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Nee, dit kan niet, ik denk dat degene Vigilante, Firetruck, Paramedic enzovoort bedoelt. WikiGTA, hier kan je kijken wat je allemaal kan moet doen in deze missies, en dan weet je ook welk voertuig daarvoor gebruikt wordt. Reageren
ZOrange Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Beste, Wel je kan in verschillende wagens een missie doen zoals in de Taxi. In een politie voertuig, bradwagen, ... . Dit doe je door gewoon op de zelfde knop te drukken als die voor de taxi missie. MVG Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Klopt, ik heb ook wel vilmpjes gezien met een mod erin dan kon je in elke voertuig de taximissie, politie misise enz starten. Daar zijn toe ook redelijk veel filmpjes mee gemaakt. Ik zal kijken wat ik voor je kan doen => zoekt die mod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.