Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

dankzij: Matiscus heb ik mijn eerste model ingame. dit is een monster truk baan. nu wil ik hier los een model bij zetten dit wort een reclame bord. maar nu hoe kan ik die toe voegen zonder dat ik een nieuwe ipl en ide maak.

Geplaatst:
dankzij: Matiscus heb ik mijn eerste model ingame. dit is een monster truk baan. nu wil ik hier los een model bij zetten dit wort een reclame bord. maar nu hoe kan ik die toe voegen zonder dat ik een nieuwe ipl en ide maak.

Simpelweg je .dff en je .col aanpassen ;).

Geplaatst:

ja maar ik bedoel: dat mijn monster baan blijft staan en dat het bord er bij komt op het eiland

Geplaatst:

Ja dat zegt Jorge ook, je exporteerd je monstertruck baan opnieuw naar dff, alleen nu inclusief bord.

Je moet natuurlijk dan ook je col opnieuw exporteren.

Mvg, Wazuup

Geplaatst:

a jha zo kan het ook.

maar als ik heel veel dingen er bij doe dan wort het tog te higt poly. en dat wil ik dus een model er bij doen wat dan er los op staat dus wat je kan verplatsen in map editor sonder dat het hele eiland verplaatst.

Geplaatst: (bewerkt)

Ah ik denk dat ik je begrijp. Jij wilt zeker geen nieuwe .ide en .ipl file maken? In dit geval moet je gewoon

de ide/ipl die je al hebt openen met kladblok, en dan zie je een lange regel. Met enter ga je naar de volgende

regel, en hier maak je een nieuwe lijn. Dus met een ander ID nummer, txd, dff enzz...

Mvg, Wazuup

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

jha dat bedoel ik ja

ik kan dus gewoon mijn model toevoegen aan gta3.img en dat in de ide en ipl de regel copieren en plaken en de naam en numer veranderen en dan staat die er ?

Geplaatst:
jha dat bedoel ik ja

ik kan dus gewoon mijn model toevoegen aan gta3.img en dat in de ide en ipl de regel copieren en plaken en de naam en numer veranderen en dan staat die er ?

Dat heb je helemaal goed :).

Geplaatst:

kees, jij zou beter met de MapEditor (MEd) werken want als jij dat doet, dan sla die op in de IDE en IPL zonder zelf aan te passen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...