Jump to content

Froodooo Vs RonaldVC

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Finding Nemo

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Als RonaldVC klaar is :clown:

Froodooo

findingnemo8rd.jpg

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Hier mijn inzending. Die van mij is meer een photomanip geworden dus daarom doe ik ook even het origineel erbij, zodat je kan zien wat er aan gedaan is.....

Origineel:

nemoori5lk.png

Mijn inzending voor de battle:

nemo8km.png

Oja, de border is wit..

Succes Froodooo!

Froodooo

findingnemo8rd.jpg

RonaldVC

nemo8km.png

Origineel

Veel succes Ronald, stemmen t/m 13 juli.

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Ik ga voor RonaldVC.

Froodooo: Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik vind niet echt een mooie signature. Natuurlijk smaken verschillen, maar ik vind die patchwork als ik het goed zie, ook niet echt mooi staan. Verder zou ik die pattern, dus die stipjes op soft light hebben gezet. Ik vind dit een beetje teveel opvallen. Ook de render ziet er wat vaag uit, alsof hij niet goed uitgeknipt is. Misschien was het je bedoeling maar ik vind het niet mooi staan, eerder wat rommelig. Tevens had ik een ander lettertype gekozen. Sorry Froodooo, maar jij kan beter geloof ik.

RonaldVC: Er is opzich niet gek veel veranderd, maar wat er veranderd is staat perfect op de nieuwe. Alleen de rechterkant is eigenlijk veranderd. Ik zie dat je luchtbulletjes hebt toegevoegd, die staan erg mooi en het is mooi bedacht en uitgevoerd. Dan is daarboven ook nog een soort licht toegevoegd. Die is volgens mij een beetje gesmudged. Ziet er in ieder geval mooi uit, en lijkt wel de zon die op het water staat. Tekst niks mis mee.

Vote: RonaldVC

Nog veel succes beiden in deze battle! :klap:

Geplaatst:

Froodooo:

Dit is echt een van je mindere sigs, de tekst is opzich wel mooi alleen iets te groot en de render had je beter uit kunnen knippen dat zou denk ik mooier hebben gestaan, zonder die witte rand.

En die zwarte puntjes maken het er ook niet mooier op, maar dat is mijn mening :$

RonaldVC:

Ook al is er niet veel verandert ik vind het een hele mooie signature geworden, hij is vrolijk en je hebt er een zeester toegevoegd die daar prima staat. Als de tekst duidelijker zou zijn zou ik hem mooier vinden, maar goed.

Mijn stem gaat naar: RonaldVC[/font]!

Geplaatst:

RonaldVC Ik vindt dat die daar heel veel mooie effecten heeft toegepast!!

En die van Froodooo vindt ik een beetje donker en de achtergrond vindt ik een beetje te druk met al die kleuren!!

Maar je hebt dat plaatje wel mooi gerenderd!

ik kies voor ronald vc. mooie effecten ja!

Bewerkt: door plippop
Geplaatst:

Mja mijn stem gaat ook naar RonaldVC he.

Zie -Matthijs- zijn bericht. :engel:

Geplaatst:

zoals hierboven vermeld:

RonaldVC: zeer mooi gedaan,zeer goede grafishe effecten

Froodoo:Volgende keer beter,toch mooi gedaan

Greetz :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...