Froodooo Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Onderwerp: Finding Nemo Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Als RonaldVC klaar is ____________________________________________ Froodooo Bewerkt: 11 juli 2006 door Froodooo
RonaldVC Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Hier mijn inzending. Die van mij is meer een photomanip geworden dus daarom doe ik ook even het origineel erbij, zodat je kan zien wat er aan gedaan is..... Origineel: Mijn inzending voor de battle: Oja, de border is wit.. Succes Froodooo!
Froodooo Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Froodooo RonaldVC Origineel Veel succes Ronald, stemmen t/m 13 juli. Bewerkt: 11 juli 2006 door Froodooo
-Matthijs- Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik ga voor RonaldVC. Froodooo: Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik vind niet echt een mooie signature. Natuurlijk smaken verschillen, maar ik vind die patchwork als ik het goed zie, ook niet echt mooi staan. Verder zou ik die pattern, dus die stipjes op soft light hebben gezet. Ik vind dit een beetje teveel opvallen. Ook de render ziet er wat vaag uit, alsof hij niet goed uitgeknipt is. Misschien was het je bedoeling maar ik vind het niet mooi staan, eerder wat rommelig. Tevens had ik een ander lettertype gekozen. Sorry Froodooo, maar jij kan beter geloof ik. RonaldVC: Er is opzich niet gek veel veranderd, maar wat er veranderd is staat perfect op de nieuwe. Alleen de rechterkant is eigenlijk veranderd. Ik zie dat je luchtbulletjes hebt toegevoegd, die staan erg mooi en het is mooi bedacht en uitgevoerd. Dan is daarboven ook nog een soort licht toegevoegd. Die is volgens mij een beetje gesmudged. Ziet er in ieder geval mooi uit, en lijkt wel de zon die op het water staat. Tekst niks mis mee. Vote: RonaldVC Nog veel succes beiden in deze battle!
Bongo Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Froodooo: Dit is echt een van je mindere sigs, de tekst is opzich wel mooi alleen iets te groot en de render had je beter uit kunnen knippen dat zou denk ik mooier hebben gestaan, zonder die witte rand. En die zwarte puntjes maken het er ook niet mooier op, maar dat is mijn mening :$ RonaldVC: Ook al is er niet veel verandert ik vind het een hele mooie signature geworden, hij is vrolijk en je hebt er een zeester toegevoegd die daar prima staat. Als de tekst duidelijker zou zijn zou ik hem mooier vinden, maar goed. Mijn stem gaat naar: RonaldVC[/font]!
King Room Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 RonaldVC Ik vindt dat die daar heel veel mooie effecten heeft toegepast!! En die van Froodooo vindt ik een beetje donker en de achtergrond vindt ik een beetje te druk met al die kleuren!! Maar je hebt dat plaatje wel mooi gerenderd!
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) ik kies voor ronald vc. mooie effecten ja! Bewerkt: 11 juli 2006 door plippop
DenkaanHenk Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Mja mijn stem gaat ook naar RonaldVC he. Zie -Matthijs- zijn bericht.
GTA Fanaat Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik stem op RonaldVC, zeker een mooie Signature
Caltson Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 zoals hierboven vermeld: RonaldVC: zeer mooi gedaan,zeer goede grafishe effecten Froodoo:Volgende keer beter,toch mooi gedaan Greetz
Slimm Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Battle afgelopen, winnaar RonaldVC. 1 Punt voor jou, 1 eraf bij Froodooo. Closed.
Recommended Posts