hnas Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 ik heb een vraagje : hoe maak ik een eigen auto ? het is wel heel moeilijk maar ik wil weten hoe en met wat Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) ik heb een vraagje : hoe maak ik een eigen auto ?het is wel heel moeilijk maar ik wil weten hoe en met wat Begin met kleine mods is mijn tip. Ik heb even wat voor je rond gezocht en het auto maken is toch wel één van de moeilijkste dingen. Dus waarom zou je direct achteraan beginnen, begin vooraan met makkelijke dingen. En bouw het zelf een beetje op. Volgens mij is er hier op het forum geen tut over hoe je auto moet maken. Ik verwijs je daarom via google door. Kijk eerst of daar wat dingen tussen staan. Neem anders ook eens een kijke op het forum van GTAgamigo. Nogmaals begin hier niet aan, je hebt nog helemaal geen ervaring dus dit is te moeilijk voor je. Je zou ook eerst beginnen met het maken van een huisje of andere kleine dingen. Check de Master Tutorial List! Bewerkt: 11 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
Wazuup Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Dat doe je met een 3d programma zoals 3dsmax of Gmax. Hiermee geef je de auto de goede vorm, kleur en alle andere dingen. Het is wel moeilijk om een auto te moddelen en goed ingame te krijgen. Want je moet rekening houden met dummies, schademodellen enz. Het gaat je ook niet meteen lukken om dit te doen. Als je nieuw bent met gta modding kan je beter beginnnen met huisjes en andere vaste objecten. Daarna kan je met bijvoorbeeld de bmx gaan expirimenteren, en daarna pas aan auto's beginnen. Je leert het dus gewoon niet eventjes, maar er komt veel oefening en kennis bij kijken. Mvg, Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.