Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste,

Bij de systeemeisen van Gta San Andreas staat het volgende: DVD-speler: 16x DVD-ROM

Maar, ik heb nog geen dvd speler in me computer. Weet iemand een goede dvd speler of brander die dit DVD-speler: 16x DVD-ROM aan kan? Alvast Bedankt

Pete-R

Geplaatst: (bewerkt)

De dvd-spelers van tegenwoordig kosten bijna niks meer ik heb even voor je gekeken en ik denk dat 'dit' wel voldoende zal wezen. Je kan er zoals ik zie ook mee branden in: Cd-r(w), dvd-r(w) +/-, dvd-dl. Er zijn natuurlijk veel verschillende soorten en maten dus je kan altijd nog even tussen 'dit' rijtje kijken. Je kan ook vooral kijken naar de prijs, want die is niet hoog meer tegenwoordig met de opkomst van HD-Dvd en Blueray. En Dvd is natuurlijk al aan het verouderen, omdat het al een aantal jaar uit is. Je moet zelf maar even zien wat je wilt kopen, maar de meeste producten die tegenwoordig gemaakt worden voldoen bijna alle spec(ificatie)s van GTA San Andreas.

Ruurd jij hebt het in je bericht over hetgeen; dat je Internet Winkelen afraad. Dit komt waarschijnlijk, omdat jij hier mindere ervaringen mee hebt. En dan kan ik ook best begrijpen dat je het afraad en terecht, maar ik wou graag nog even wat vertellen over internet- winkelen. Je moet gewoon in de goede winkel kopen, een spel kun je makkelijk en gerust kopen bij: 'Bol.com' daar koop ik altijd mijn spellen en het is nog nooit verkeerd geweest. Ik heb heel veel onderdelen bij: 'Alternate' gekocht en het word altijd netjes afgeleverd. Ja ik ben het met je van mening dat je niet iets moet kopen bij de eerste winkel die je tegen komt. Kijk ook vooral naar de site en of er bepaalde voorwaarden zijn.

Zou je dan toch nog naar de winkel willen gaan, dan raad ik het je aan om erop af te gaan met een goed onderbouwde mening, want de verkopers van tegenwoordig weten zelf niet eens wat het product in houd. Sta sterk in je schoenen, want ze smeren je zo iets aan. Loop ook altijd de winkel uit als ze je iets aansmeren er zijn genoeg winkels waar je wel terecht kunt en waar wel mensen werken die deskundig advies kunnen leveren.

Veel succes. :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst: (bewerkt)

Voordat je een DVD-speler aanschaft zou ik goed rondkijken, of je één met veel kwaliteit koopt of met weinig. Sommige DVD-rom spelers zijn zomaar (weer) te oud. Of ze lezen niet meer. Ook kun je natuurlijk op de prijs letten van die DVD-Rom en vergelijke bij andere grote 'media-zaken'.

Online kopen raad ik je af. Maar mocht je toch een online koper liefhebber zijn, dan kun je altijd op Vergelijk.nl of op Kieskeurig.nl. Ook kun je gaan kijken bij grote media zaken zoals Media Markt, Dixons enzovoort. Dan heb je hem meteen in huis en zit je niet op de verzendkosten en verzend tijd. Je kunt ook online een beste uitzoeken en dan in de winkel gaan halen.

Succes met je speurtocht! :Y

Edit: Ik heb de links KiesKeurig.nl en Vergelijk.nl al meteen naa rde DVD-Rom verwezen.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Ziet er goed uit ;). Me pa neemt hem vanmiddag mee en waarschijnlijk zie ik jullie nog wel in MTA.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...