Jump to content

trijn zinkt niet


gta fan man

Recommended Posts

hoi allemaal ik heb ondekt dat een trijn niet zinkt west wel raar maar warom zou ik niet weten ik bedoel een trijn is toch super zwaar :? ik heb een paar plaatjes kijk ook naar de tijd dan zie je dat die egt niet zinkt

trijnzinktniet16ib.png

trijnzinktniet21wb.png

trijnzinktniet34jj.png

filmpje

probeer anders een trijn dicht bij het water te ondsporen en deuw de trijn dan in het water zo heb ik het ook gedaan vanaf de brug :D

Bewerkt: door gta fan man
Link to comment
Delen op andere websites

ja maar iemand zij dat het geen EE was en ik moest nog een filmpje erbij zetten dus dat heb ik nu gedaan

Ja maar een trein die niet zinkt is toch zeker geen EE? Diegene die dat zei het gelijk. Een Easter Egg is een verwijzing naar het verleden, of een grap van de makers van het spel. Daarmee heeft deze trein helemaal niks te maken. Alles zinkt dus waarom zou deze trein niet zonken, ik denk dat hij heel langzaam zal zinken.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom Rapidshare? Upload je plaatjes op Imageshack.us.

dat heb ik net veranderd alleen het filmpje is te groot bij imageshack.us

bij rapidshare.de niet

dus ik moest wel vind ik ook lastig

over imageshack.us hoe kan ik dat klijne plaatje wat je ziet dan als je het plaatje geuplaod heb hoe kan je dan die klijne afbeelding waar onder staat:

800X600 1406kb hoe kan ik dat hier in krijgen in een bericht hier op het forum

Bewerkt: door gta fan man
Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk wel, als je iets in het water gooit, dan zit het vol met lucht. Dat duurt even om het vol te laten stromen met water. Omdat er misschien heel weinig lekken zitten. Als het helemaal vol met lucht zit, dan blijft het drijven omdat het niet zwaar genoeg is. Hoe mee rwater erin komt, hoe sneller het gaat zinken. Dus dat duurt ook wel even.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...