gtaracer Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 hoe laat je een trein ontsporen? Reageren
Caltson Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 acceleer naar top speed tot de trein begint te trillen,gewoon gas blijven geven tot je vanzelf ontspoord easy Greetz Reageren
gta fan man Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 ja en dan is het nog de kunst om zo dicht bij het water te onsporen wand sommige trijne onsporen bij 50 sommige bij 55 en sommige zelfs bij 60(een keer gehad) Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Probeer hem dan op de treinbrug SF-desert te laten ontsporen. Reageren
Caltson Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) je kan best beginnen met ontsporen wanneer je aan het cranberry station bent,dus vanaf daar moet eigenlijk je trein trillen en zal die wel ontsporen..maar veel heb je er toch niet aan buiten dan een drijvende trein... hier heb je juist hetzelfde gepost - als die link niet werkt klik dan op de link hiernaast: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=31111 Greetz Bewerkt: 11 juli 2006 door gtagangster Reageren
Goliat Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik raad je aan om het hier te proberen: Als je maar hard genoeg gaat dan zal je uit de bocht vliegen(die rood is omcirceld), als het goed is schuif je dan door naar het water en kun je testen wat hier wordt beweert. Succes ermee. Reageren
gta fan man Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 je kan best beginnen met ontsporen wanneer je aan het cranberry station bent,dus vanaf daar moet eigenlijk je trein trillen en zal die wel ontsporen..maar veel heb je er toch niet aan buiten dan een drijvende trein... hier heb je juist hetzelfde gepost - als die link niet werkt klik dan op de link hiernaast: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=31111 Greetz als je alles gelezen had dan had je gezien warom lees maar eens trug Reageren
ZOrange Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Ontsporen lukt weer niet bij mij. Ik ga wel hard genoeg volgens mij, mja... nog eens proberen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Ontsporen lukt weer niet bij mij. Je moet gewoon de hele tijd de 'gas-knop' (op de PC is dat W) ingedruk houden. Dan ga je vanzelf boven de sneldheid van het getal 50/51/52 en dan ontspoort hij vanzelf. Je hoeft alleen de 'gas-knop' om snelheid te maken alleen maar in gedrukt te houden, daarna ontspoort hij vanzelf bij een té hoge snelheid. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Als je trouwens in Los Santos bent en de overige eilanden nog niet beschikbaar zijn, is het ontsporen van de trein erg makkelijk: stap erin en zodra de trein de brug over wil naar Las Venturas óf naar de andere kant richting San Fierro onspoort hij automatisch . Op een recht stuk spoor en met een minimum aan snelheid... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.