Spike Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 hallo, bij xp zie je een blauwe tab balk onder je beeld, die kan je in 3 kleuren veranderen olijf groen(of zo iets) en in het grijs en standaard blauw, nou is mijn vraag ken je die in meer kleuren veranderen? heb het ergens gezien dat het zwart is bij iemand weet iemand hoe je dat moet doen? moet ik iets downloaden of zo? zo jaah laat het ff weten . Reageren
Trax Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Google Zoeken naar WindowBlinds Reageren
Spike Geplaatst: 27 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 GoogleZoeken naar WindowBlinds zoz oz nog duidelijk kan het niet thx Reageren
Robin2130 Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Of ga Download Hier Style XP dat is ook een mooi programma ervoor Reageren
Spike Geplaatst: 27 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Of ga Download Hier Style XP dat is ook een mooi programma ervoor robin bedankt deze is toch beter dan die andere thx . Reageren
Robin2130 Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 geen dank kerel daar ben ik voor om mensen te helpen als ik dat kan, ik sta voor ieder1 klaar hier. Ik gebruik al sinds de release van XP al Style XP omdat dat mij het beste bevalt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.