XboxGta Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Vraag 1: Ik heb nu msn 7.0, maar als ik nu een nieuwe versie van msn wil downloaden, behoud ik dan al mijn avatars, achtergronden en schermafbeeldingen Vraag 2: Bij msn kan je je meerdere schermafbeeldingen (=avatars) hebben. Zie foto: Maar kan ik die schermafbeeldingen ergens in een map op mijn pc vinden (bij program files ofzo) Alvast bedankt, XboxGta Reageren
ikt Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Volgens mij kan je hem er gewoon overheen instaleren. WLM is gewoon van naam verandert, mijn oude abeeldingen werken nog. Reageren
XboxGta Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Oké, bedankt ikt Maar weet iemand een antwoord op vraag 2 Reageren
ikt Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik heb me PC 100% doorgebladert, maar er is niets te vinden Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 De afbeeldingen staan volgens mij in de map MSN Messenger of Messenger die je kunt vinden in Program Files. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Het werkt zo, je maak of zoekt een plaatje die sla je dan op in een map. De map afbeeldingen bijvoorbeeld. Dan ga je naar je MSN-gesprek en ga je naar je eigen avatar. Als het goed is zie je daar een pijltje op staan daar klik je op. Dan komt het scherm wat jij aangeeft, klik dan op bladeren, en zoek de map afbeeldingen. Zoek je afbeelding dubbelklik erop en hij word teogevoegd. (Ik hoop dat je dit bedoeld.) Reageren
XboxGta Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik bedoel eigenlijk: ik heb een avatar toegevoegd zoals -Matthijs- dat uitlegde, later verwijderde ik die uit 'Mijn Documenten' maar ik gebruik heb nog op m'n msn. Als ik een tijdje later die avatar wil bewerken ofzo, kan ik die dan nog in een map vinden Reageren
TheGuardian Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Nee normaal niet.. Verwijderd is verwijderd Op je msn blijft ie nog staan, omdat je hem daar als avatar hebt ingestelt, maar zoals je zelf zegt, heb je die map vanwaar je die afbeelding hebt verwijderd, dus kun je hem ook niet meer verwijderen.. Ik zal het morgen navragen aan iemand die ik ken die een expert is van msn, maar ik zal er niet teveel van verwachten.Want ik denk dat hij hetzelfde antwoord zal geven als mij Reageren
ikt Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Je kan ook printscreen maken van elk plaatje dat je wil hebben. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Vraag 1:Ik heb nu msn 7.0, maar als ik nu een nieuwe versie van msn wil downloaden, behoud ik dan al mijn avatars, achtergronden en schermafbeeldingen Vraag 2: Bij msn kan je je meerdere schermafbeeldingen (=avatars) hebben. Zie foto: *Removed* Maar kan ik die schermafbeeldingen ergens in een map op mijn pc vinden (bij program files ofzo) Alvast bedankt, XboxGta Er is een MSN Helpdesk en die is er niet voor niks En die helpdesk kan je >>Hier<< vinden. Maar om toch even te helpen. Je houdt je avatars/smileys als je een nieuwe versie installeert. En je smileys en avatars staan in C:\Documents and Settings\Jouw gebruikersnaam\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\Jouw nummer\CustomEmoticons Om toegang te krijgen tot verborgen mappen moet je eerst 1 ding doen. Open Deze Computer Ga naar Extra>Mapoptie's Klik op de tab geavanceerd vink Verborgen bestanden en mappen weergeven aan En je kan dan je verborgen bestanden en mappen bekijken. Jouw nummer: Probeer 1 van die mappen met die nummers en je ziet zo waar je emoticons opgeslagen zijn veel succes Reageren
XboxGta Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Als ik naar 'mapopties' ga krijg ik dit... Waar staat 'geavanceerd' :$ Reageren
Upstream Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Als ik naar 'mapopties' ga krijg ik dit... Waar staat 'geavanceerd' :$ Het staat niet onder geavanceerd, maar onder weergave: Btw, elk bestand in de map C:\Documents and Settings\[Jouw gebruikersnaam]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\[Jouw nummer]\CustomEmoticons kan je openen met paint, vervolgens zie je gewoon de smilie. Dit kan ook bij avatars en backgrounds. Dus als je ooit een avater nodig hebt, je hebt hem al verwijderd maar hij staat nog wel in je msn, dan kan je hem op die manier weer terug vinden . Reageren
Robin2130 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Als ik naar 'mapopties' ga krijg ik dit... Waar staat 'geavanceerd' :$ Het staat niet onder geavanceerd, maar onder weergave: Btw, elk bestand in de map C:\Documents and Settings\[Jouw gebruikersnaam]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\[Jouw nummer]\CustomEmoticons kan je openen met paint, vervolgens zie je gewoon de smilie. Dit kan ook bij avatars en backgrounds. Dus als je ooit een avater nodig hebt, je hebt hem al verwijderd maar hij staat nog wel in je msn, dan kan je hem op die manier weer terug vinden . Ooh ja, staat onder weergave, sorry ik keek verkeerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.