Jump to content

training voor onderwater zwemmen

Recommended Posts

Geplaatst:

in china town bij de W moet ik nu eerst oefenen om onderwater te zwemmen maar ik snap er niks van ik heb ook geen andere missies meer dus kan ook niet iets anders gaan doen.

iemand een idee

Geplaatst: (bewerkt)

Tijdens het oefenen moet je ervoor zorgen dat je zo lang als je kunt onder water blijft, dus net op het moment voordat je adem op is weer naar boven komen. Zo train je je longinhoud het beste. Als je zo een tijdje doorgaat, kun je steeds langer onder water blijven, totdat je de missie kunt doen.

[Edit] Je hebt in totaal rond de 20% longcapaciteit nodig.

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Je moet heel veel gaan duiken en zo lang mogelijk onder water proberen te zwemmen. Je hebt dus Lung Capacity nodig. Dus als je veel onder water zwemt kan je weer een missie doen. Lung Capacity moet ongeveer gevuld 1/4 gevuld zijn. Daarna kan je de missie Amphibious Assault doen.

Geplaatst:

Ik wou net posten, deed me internet het niet :-(

Hier nog even mijn verhaal:

Om deze missie te spelen heb je 20% lung capacity nodig, om dit te krijgen moet je veel onderwater zwemmen, om dit te doen moet je eerst op de schietknop drukken, dan ga je onderwater daarna moet je op de sprint knopdrukken, hierdoor zwem je onderwater, beweeg met de muis of anlog stik naar de richten waar je heen wilt zwemmen. Na een tijdje krijg je een melding dat je veel onderwater hebt gezwommen, maar je moet 20% hebben, dus zwem een tijdje, het kan wel even duren tot je het hebt.

Je kan het beste even zwemmen in de San Fierro Bay (het grote meer dat San Fierro en Tierra Robada, Bone County scheidt)

Je kan maar voor een tijdje onderwater, hoelang je nog onderwater kunt word aangegeven met een balkje die boven de health balk staat:

lungcacipy0lo.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...