Goliat Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Beste allemaal. Sinds enkele dagen probeer ik mijn head-set aan de praat te krijgen, wat ik ook probeer of doe, het wil maar niet lukken. Het is echt om radeloos van te worden. Het ligt niet aan de head-set zelf omdat het wel werkt op de PC van me zusje.. het zal dus liggen aan mijn eigen settings maar daar heb ik echt al alles aan veranderd.. Audio drivers heb ik voor de zekerheid ookal geupdate, maar dat haalde ook niet uit. Wat ik overigens niet begrijp is dat het apparaat om op te nemen C-Media Wave Device is, en ik dacht toch dat Wave wordt gebruikt om geluid van je PC op te nemen en niet van een microfoon, of is dit slechts een naam? Heeft iemand mischien een oplossing voor mijn probleem? B.v.d. Reageren
Schno009 Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 als je van een microfoon wilt opnemen, moet je naar volumeregeling, bestand, eigenschappen, opnemen en dan microfoon aanvinken. nu in het mengpaneel het vinkje onder "microfoon" aanvinken het kan ook zijn dat je een andere geluidskaart gebruikt, terwijl je ook een on-board hebt. zo ja, probeer hem es in die poort. wil je het op je eigen geluidskaart? ff in de bios geluidsondersteuning uitschakelen. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Wellicht ondersteund je computer de Head-set niet, en dan kan je het probleem krijgen geen geluid. Kijk ook voor de nodige software die je kan installeren voor de Head-set, en of de handleiding, deze kan goed helpen omdat je dan misschien net niet het geschikte hardware onderdeel hebt die je nodig moet hebben. Als dit nog niet werkt kan ook misschien de poort waar de plug in gaat kapot is, wanneer deze kapot is heb je wederom geen geluid, deze kun je wel halen bij een computer winkel als deze kapot is. Reageren
ikt Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Het kan ook zijn dat de audio-in en audio-out gaten verkeerd om zitten. Een kennis heeft dit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.