Jump to content

Laatste missie

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik ben nu bezig met de laatste missie van sa, alles gaat redelijk goed tot ik door het vuur terug naar onder moet.

Als ik dit doe gaat het altijd mis, oftewel dood door vuur, soms kan ik mijn wapens niet snel genoeg verwisselen...

Heeft iemand goede tips???

gta-freak2 :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt natuurlijk de Brandweer missies (Firefighter) doen. Dat zorgt ervoor dat je vuurvrij bent en dan kun je gemakkelijk daar langs. Probeer ook zoveel mogenlijk gebukt mogenlijk te zitten en natuurlijk zovele mogenlijk hartjes op te pakken. Als je dan gebuikt ergens zit, ga dan ook schuilen achter iets. Zodat sommige kogels dan toch op de muur/waar je achter zit opkomen. Zo ben je wat langer levendig. Ook kun je natuurlijk de politie (Vigilante) missies en de ziekenwagen (Paramedic) missies in Angel Pine doen.

Ook kun je voor wapenslimheid gaan, dat betekend. Ga heel vaak naar Toreno's Ranch in de Dessert en pak de minigun. Save een keer en pak wéér de minigun. Probeer dit zovaak mogenlijk te herhalen, totdat je denkt dat je genoeg wapens hebt. Heb je genoeg wapens start je de missie weer. Probeer ook een voorraadje kogels van de M4 te hebben (AK47 raad ik je af) en goedde skills.

Tijdens de missie zelf staan ook vaten explosieven. Schiet deze ook aan gort, dan explodeert de boel en zijn er weer mensen dood. Zo staan er redelijk veel en moet het wel lukken. Als je dan telkens ook nog gebukt zit, komt het goed.

Veel succes! :cya:

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...