Dizzee Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Imo, mijn beste sig. Ik weet dat het formaat groot is maar zo kon ik tenminste wat detail in de achtergrond steken. Render: http://s5.exoload.com/uploads/706/1152621070.png Reageren
RonaldVC Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Inderdaad, één van je beste signatures. Ik zag hem zonet al even via msn, deze sig heeft zoveel details dat je er echt goed naar moet kijken om alles op te merken. De render is mooi, en goed verwerkt, en de achtergrond is gewoon prachtig. Kortom een mooi geheel samen. Trouwens, het valt eigenlijk niet eens zo op dat de sig zo groot is, toch is hij 500x150 Rate, ja toch een 10. Kan er niets anders van maken. Reageren
Grove St. Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 WoW, Fantastisch. Je moet me toch eens leren hoe je die water effecten doet, of is daar een tut voor? De kleuren zijn mooi, het lijkt net echt alsof haar kleren doorweekt zijn enz. Gewoon een 10! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) het lijkt net echt alsof haar kleren doorweekt zijn Zou je wel willen he. Deze signature is gewoon perfect, dat water , de render er mooi in verwerkt ! 9/10 ! Bewerkt: 11 juli 2006 door .Tales. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.