Jump to content

GETVER

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ja dit is inderdaad tijdens een missie, ik heb een lange tijd niet meer GTA III gespeeld dus weet zo even niet welke missie dat nu was.. ik zal het even opzoeken.

EDIT: Ruurd heeft hem al gevonden!

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:
Wat is dit?

is dit in een missie ofzo? ben benieuwd...

Tijdens deze missie ligt er een man Forreli dood in je wagen. Als je de kofferbak open is door het rammen van die 2 achtervolgende voertuigen dan zie je die man liggen in die Manana. Dus dat is die Manana met een man in de kofferbak tijdens die missie. Begrijp je? :)

De missie heet: Dead Skunk In The Trunk. En je krijgt hem van Joey Leone

Edit: sorry kwas niet goed op aan t letten. Excuses!

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst:

ik had het eerst ook niet door voordat ze tegen men kofferbak aan het beuken waren maar ja da's GTA III :*D

Geplaatst:

Toen ik voor de eerste keer GTA III speelde, samen met mijn neef, deden we ook die missie (we wisten niet echt waar we mee bezig waren) en we vonden het erg grappig dat daar een lijk inzat. :schater:

Geplaatst:
Toen ik voor de eerste keer GTA III speelde, samen met mijn neef, deden we ook die missie (we wisten niet echt waar we mee bezig waren) en we vonden het erg grappig dat daar een lijk inzat. :schater:

toen ik voor het eerst die missie deed en de auto in de crusher deed vond ik dat wel nog cool om da lijk in de crusher te zien verdwijnen

• 3 weken later...

Ja het ziet er inderdaad niet zo smakkelijk uit, maar

van plaatjes wordt ik gelukkig niet zo snel misselijk.

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

Dat is toch juist vet man ik heb tijdens die missie speciaal de achterklep eruit geramd zodat ik dat lijk kon zien

Ja inderdaad, maar eerst snapte ik dat ook nooit waarom alle Gta,s voor 18+ was want ik merkte er nooit veel griezelligs aan, maar die screenshot van die missie dat zag er toch niet zo lekker uit, ik heb het zelf niet eens opgemerkt toen ik Gta 3 nog speelde, je moet het maar net zijn opgevallen ook.

Bewerkt: door ~Mario~

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...