Dx11 Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Wat is dit? is dit in een missie ofzo? ben benieuwd... Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Ja dit is inderdaad tijdens een missie, ik heb een lange tijd niet meer GTA III gespeeld dus weet zo even niet welke missie dat nu was.. ik zal het even opzoeken. EDIT: Ruurd heeft hem al gevonden! Bewerkt: 11 juli 2006 door Typhoon Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Wat is dit?is dit in een missie ofzo? ben benieuwd... Tijdens deze missie ligt er een man Forreli dood in je wagen. Als je de kofferbak open is door het rammen van die 2 achtervolgende voertuigen dan zie je die man liggen in die Manana. Dus dat is die Manana met een man in de kofferbak tijdens die missie. Begrijp je? Reageren
ArticLight Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) De missie heet: Dead Skunk In The Trunk. En je krijgt hem van Joey Leone Edit: sorry kwas niet goed op aan t letten. Excuses! Bewerkt: 11 juli 2006 door ArticLight Reageren
Dx11 Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 die missie ben ik al ver voorbij en heb het nooit geweten Reageren
big brunelli Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 ik had het eerst ook niet door voordat ze tegen men kofferbak aan het beuken waren maar ja da's GTA III Reageren
VforV Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Toen ik voor de eerste keer GTA III speelde, samen met mijn neef, deden we ook die missie (we wisten niet echt waar we mee bezig waren) en we vonden het erg grappig dat daar een lijk inzat. Reageren
big brunelli Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Toen ik voor de eerste keer GTA III speelde, samen met mijn neef, deden we ook die missie (we wisten niet echt waar we mee bezig waren) en we vonden het erg grappig dat daar een lijk inzat. toen ik voor het eerst die missie deed en de auto in de crusher deed vond ik dat wel nog cool om da lijk in de crusher te zien verdwijnen Reageren
GTAVC Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Toen ik die missie dee met een vriend fiel tie flauw (omdat hij een nogal zwakke maag heeft) Reageren
~Mario~ Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) Ja het ziet er inderdaad niet zo smakkelijk uit, maar van plaatjes wordt ik gelukkig niet zo snel misselijk. Bewerkt: 1 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Dat is toch juist vet man ik heb tijdens die missie speciaal de achterklep eruit geramd zodat ik dat lijk kon zien Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ha nu snap ik waarom de game voor 18+ is. Reageren
Donwell Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Is GTAIII voor 18+ dan??? Dat is toch alleen nog maar van SA en LCS??? Reageren
Miyamoto Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Alle GTA's zijn 18+... Reageren
~Mario~ Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Ja inderdaad, maar eerst snapte ik dat ook nooit waarom alle Gta,s voor 18+ was want ik merkte er nooit veel griezelligs aan, maar die screenshot van die missie dat zag er toch niet zo lekker uit, ik heb het zelf niet eens opgemerkt toen ik Gta 3 nog speelde, je moet het maar net zijn opgevallen ook. Bewerkt: 3 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.