Caltson Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 hey, op het einde van de laatste hitman,word agent 47 neergespoten,daarna ligt ie op z'n st"rfbed. kan dit het einde van de hitman serie betekenen? Greetz Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik heb die game nog niet gespeeld, dus ik weet het niet. Ik was overigens wel van plan die game te kopen, dus alvast bedankt voor de spoiler Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 hey,op het einde van de laatste hitman,word agent 47 neergespoten,daarna ligt ie op z'n st"rfbed. kan dit het einde van de hitman serie betekenen? Greetz Misschien een kleine bump, maar ik weet het antwoord. Mocht je er belang bij hebben. Dat heb je inderdaad goed gezien, Hitman a.k.a. Agent 47 ligt op zijn sterfbed. Dat zul je ook zien als je het spel opstart en in het menu komt. Ook ik dacht; jammer dat hij dood gaat. Maar toen ik dacht de laatste missie uitgespeeld te hebben, kwam er nog één. En dat is een missie waar je doormiddel van je pijltjes toetsen hitman zijn hartslag weer op gang moet brengen. In een scene zag je dat een vrouw 2 wapens op zijn borst legde. Zodra je levend bent kun je die wapens pakken en iedereen neerknallen, sterker nog niemand mag overblijven. Dus zeker en gelukkig niet het einde van Hitman! Reageren
Phate Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Hitman: Contracts Ik heb de recensies gelezen en de revieuwfilmpjes bekeken, maar het ziet er nogal standaard uit. Iemand nog een leuke reactie voor me, waardoor ik het spel wel moet gaan kopen? Reageren
Blastov Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Hitman: ContractsIk heb de recensies gelezen en de revieuwfilmpjes bekeken, maar het ziet er nogal standaard uit. Iemand nog een leuke reactie voor me, waardoor ik het spel wel moet gaan kopen? Uhm, wij hebben het hier over Blood Money, dat is deel 4 uit de Hitman reeks. Uit alle 4 die delen is deel 3 de enige die zuigt en die noem jij op. In veel opzcihten is hij beter als zijn voortgangers, sommige denken dat het een schietspel is, maar dat is niet zo. Als je een missie goed doet schiet je hoogstens 3 kogels per missie. Het gaat meer om het sluipen en sneaken (of is't dat hetzelfde ? ) Anyway, je moet er van houden, ik vind deze game echt ge-wel-dig. Wat vinden jullie trouwens de leukste missie ? Ik vind 'A Dance With the Devil' wel chill. Reageren
Phate Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Oke, dat is dus een spel van niks? (Contracts dus hè) Weet ik dat ook weer, die gaat van m'n verlanglijstje af. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Oke, dat is dus een spel van niks? (Contracts dus hè) Weet ik dat ook weer, die gaat van m'n verlanglijstje af. Ik zag niet dat het een spel van niks is, maar ik vind alle spellen van Hitman tot aan Blood Money een beetje van hetzelde type. Je hoeft niet zo sneaky te doen, want je kunt alles en iedereen direct neerschieten, dan heb je de missie ook gehaald, niks aan lijkt me toch? Bij Blood Money vind ik dat het echter net wat anders is, hier kun je niet zomaar even iedereen afknallen hier moet je nu toch echt doen wat er van je gevraagd word. Zo weinig mogelijk kills etc. Mocht je twijfelen tussen Bloodmoney en Contrats streep dan de laatste door; en koop Blood money. Reageren
Phate Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 O, zo bedoel je dat. Ik vind het eigenlijk beter dat je iedereen kan doodschieten dan dat de missie meteen over moet als je het toch doet, of in ieder geval minder geld krijgt. Dan wordt het voor jezelf namelijk een leuke sport, snap je? Dan is het niet van: ik moet zo min mogelijk vijanden doodschieten, maar dan wordt het meer een soort wedstrijd voor jezelf, zonder dat je meteen opnieuw moet of minder geld krijgt als je toch vijanden dood moet schieten. Dan kun je zelf eigenlijk kiezen wat je wilt doen, snap je wat ik bedoel? Reageren
Blastov Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Dat is niet het doel van het spel, je moet juist zo sneaky mogelijk doen. Tevens is iedereen doodschieten onmogeijk zonder God Mode krijg je dat toch nooit voor elkaar. Reageren
Phate Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik bedoel ook niet dat je door het level gaat rennen met een shotgun en iedereen overhoop schiet. Ik bedoel dat je gewoon zoveel mogelijk Stealth doet, en als het moet schiet je iemand gewoon overhoop. Maar aan jullie mening te lezen benader ik het spel een beetje verkeerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.