Apple-Mac Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Heey mensen, ik krijg een rare error, als ik iets exporteer in Gmax. Hij zegt dat het object "Onder de vloer ligt". Nou, sleep ik het object naar boven (dus ietsje hoger) en dan exporteer ik het, dan krijg ik: A: Weer een nieuwe error. (Zie screen) B: Hij cloned het object automatisch. -Ik heb die error ook gehad bij 3dsmax- -Scripts zijn gecontroleerd (ja, de juiste) want andere objecten kunnen gewoon geexporteerd worden. Ik selecteer het object, en druk op export. Dan voer ik een naam in, en vervolgens druk ik op opslaan Dan krijg ik de error. Nu cloned ie het object, ik exporteer het en ik krijg nog die error Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt! Bewerkt: 11 juli 2006 door SSX-Breaker Reageren
Nickonly Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik weet er zelf ook niks tegen (omdat ik dit probleem samen met SSX-Braker deel) maar ik zou graag willen dat iemand hier wat op weet, want dit is erg irritant, omdat ik zelfs helemaal niks meer kan exporteren (naar DFF). Dus, HELP! P.S. Dat model in SSX's plaatjes, zijn van mij, heb ik gemaakt!! Reageren
Jorge_F Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 P.S. Dat model in SSX's plaatjes, zijn van mij, heb ik gemaakt!! Wat wil je dat ik er tegen doe? [edit nickonly hieronder] Ik bedoelde dag laatste, voor de duidelijkheid [/edit] Reageren
Nickonly Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Zeggen hoe ik/ SSX-Braker wel weer kunnen exporteren, dat ie het weer doet! Reageren
Schno009 Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 ik weet het, je hebt ergens in de textures van een model een diffuse colour material gebruikt, in de dff script kun je alleen met gta materials werken! Reageren
Nickonly Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Dat vind ik sterk, aangezien er geen texture op zit! Tenzij SSX-Braker dat er overheen heeft gedaan... Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik heb geen textuur eroverheen gedaan, en toen je dat bestand naar mij verzond was die error er al. Reageren
Blastov Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Het is duidelijk een fout met de difuse, mogelijk difuse maps. Tip 1: Kijk toch even je hele material editor na er geen difuse maps zijn geladen Tip 2: Exporteer je model als een .3DS en importeer die in een nieuwe .max file Tip 3: Voeg alsnog even een texyure over je hele model Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Heel erg bedankt Blaster! Hij doet het. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.