gike Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 hey ik heb een vraagje kun je als je de cd van gta sa (op de ps2) in je dvd lezer steekt. kun je dan met een bestand gta sa aanpassen voor de ps2 bv.auto's alvast bedankt Reageren
HerrieM Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik denk dat dit niet kan, aangezien PS2 game op een schijf zijn gebrand. Deze schijf is alleen lezen, en beid dus geen mogelijkheden voor het opslaan van gegevens. Dit is nodig om zulke bestanden aan te passen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Ik dacht dat ik ergens (op dit forum) gelezen had dat het wel kon. Ik probeer het even op te zoeken ... even geduld a.u.b. ... Jammer, ik kan het niet vinden. Bewerkt: 11 juli 2006 door Big Boss Reageren
Caltson Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 dit kan wel,maar enkel is dit moeilijk met ps2 je moet bestanden zien op te slaan,en te branden op je cd..dit is totaal anders dan de ps2. bij san andreas op pc moet je de bestanden instaleren op je computer.dus als je een mod instaleert veranderd je bestand op computer.. bij ps2 staan de bestanden niet op ps2 opgeslagen,maar op de cd zelf,dus als je een mod van een auto wilt instaleren zal je deze op de cd moeten branden..ik riskeer het althans niet want wil m'n san andreas niet kwijt...want het risico is klein dat de mod succesvol lukt.. p.s. terjuist werkte je ps2 cd'tje toch niet,gike? Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.