Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik heb een vraagje

kun je als je de cd van gta sa (op de ps2) in je dvd lezer steekt. kun je dan met een bestand gta sa aanpassen voor de ps2 bv.auto's

alvast bedankt :)

Geplaatst:

Ik denk dat dit niet kan, aangezien PS2 game op een schijf zijn gebrand. Deze schijf is alleen lezen, en beid dus geen mogelijkheden voor het opslaan van gegevens. Dit is nodig om zulke bestanden aan te passen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik dacht dat ik ergens (op dit forum) gelezen had dat het wel kon. Ik probeer het even op te zoeken

... even geduld a.u.b. ...

Jammer, ik kan het niet vinden.

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

dit kan wel,maar enkel is dit moeilijk met ps2

je moet bestanden zien op te slaan,en te branden op je cd..dit is totaal anders dan de ps2.

bij san andreas op pc moet je de bestanden instaleren op je computer.dus als je een mod instaleert veranderd je bestand op computer..

bij ps2 staan de bestanden niet op ps2 opgeslagen,maar op de cd zelf,dus als je een mod van een auto wilt instaleren zal je deze op de cd moeten branden..ik riskeer het althans niet want wil m'n san andreas niet kwijt...want het risico is klein dat de mod succesvol lukt..

p.s. terjuist werkte je ps2 cd'tje toch niet,gike?

Greetz :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...