Matiscus Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 Na overleg met dizzee hebben we besloten een savegame topic aan te maken voor LCS op de PSP. Dit topic is voor iedereen toegankelijk en iedereen mag eraan deelnemen. Eerst doen we gelijk in alle andere Topic's eerst de story Line. En daarachter de zij missies. De storyline missies zijn: (zie onder in het topic) Er zijn wel wat regels aan verbonden. Die rechtstreeks gekopieert zijn van het VC savegame topic. Ik wens iedereen veel plezier. Steek steeds je savegame in een rar pakketje. Het savegame zal het 4de savegame op de PSP vervangen. De regels: Gebruik zeker geen CHEATDEVICE! Post een bericht, waarin je zegt. Ik doe hem wel, als je de missie(s) af hebt . Edit je je bericht. Maximaal 1 missie per persoon per keer. Het lijstje in deze post moet van boven naar beneden gehaald worden. Knoei niet met de savegames! Dus niet cheaten, mods installeren, etc. Kan je de missie niet halen? Niet erg, post gewoon dat iemand anders de missie(s) kan doen. Bij spam kan je een verwijdering van je bericht verwachten Wanneer je expres geld uitgeeft aan allerlei dingen, je in de min gaat staan, je expres je laat dood gaan/busted worden of andere missies gaat doen in plaats van hoofdmissies, kan je een verbod op het spelen van savegames in dit topic verwachten. Je mag 1 keer in de 2 dagen, 1 missie doen. Je hebt 1 dag de tijd om de savegame te halen, als je gezegt hebt om de savegame te doen. Je upload je savegame via "Jou persoonlijke bijlagen" of via Rapidshare.de. Als je wilt mag je de beloning erbij zetten. Bij overtreding van deze regels, kan je 20% Warn cadeau krijgen!! Post iets gelijk dit. Jou bericht: Ik doe de volgende missie.Na de edit: Hier is de savegame, je vind hem in de bijlage. Ik heb de missie Home Sweet Home gedaan. De volgende reageert zo (zo gaan we door): Ik wil de volgende doen. Na de edit:Hier is mijn savegame, geupload via Rapidshare.de of je mag hem ook in je bijlage steken. Ik had de missies Slacker gedaan. Vincenzo Cilli Home Sweet Home Slacker Dealing Revenge Snuff Smash and Grab Hot Wheels The Portland Chainsaw Masquerade Salvatore Leone The Offer Ho selecta! Frighteners Rollercoaster Ride Contra-Banned Sindacco Sabotage The Trouble with Triads Driving Mr Leone J.D. O'Toole Bone Voyeur Don in 60 Seconds A Volatile Situation Blow up 'Dolls' Salvatore's Salvation The Guns of Leone Calm before the Storm The Made Man Ma Cipriani Snappy Dresser Big Rumble in Little China Grease Sucho Dead Meat No Son of Mine Maria Latore Shop 'til you Strop Taken for a Ride Booby Prize Biker Heat Overdose of Trouble Salvatore Leone A Walk In The Park Making Toni Caught In The Act Search And Rescue Taking The Peace Shoot The Messenger Leon McAffrey Sayonara Sindaccos The Whole 9 Yardies Crazy '69' Night Of The Livid Dreads Munitions Dump Donald Love The Morgue Party Candidate Steering The Vote Cam-Pain Friggin' The Riggin' Love & Bullets Counterfeit Count Love On The Rocks Father Ned Burner L.C. Confidential The Passion Of The Heist Karmageddon False Idols Salvatore Leone Rough Justice Dead Reckoning Shogun Showdown The Shoreside Redemption The Sicilian Gambit Donald Love Panlantic Land Grab Stop the Press Morgue Party Resurrection No Money, Mo' Problems Bringing the House Down Love on the Run Toshiko Kasen More Deadly Than The Male Cash Clash A Date with Death Cash in Kazuki's Chips Succes! Heb je vragen of weet je iets niet hoe het moet? Stuur me dan een PB. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 Laat ik dan maar beginnen. Edit: Ik heb de missie 'Slacker' gehaald en ik heb een sanchez in de garage gezet. Zie bijlage voor de savegame. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) I do the next! Edit: Gehaald. Savegame: http://rapidshare.de/files/25632676/ULES00151S4.zip.html Bewerkt: 12 juli 2006 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Ik doe de volgende (Snuff). ------- Even een vraag: Matiscus / Dizzee, zou je niet beter een vragentopic aanmaken ook? Even een suggestie: Misschien kunnen we de savegames ook op WikiGTA plaatsen? ------- Edit: Ik heb de missie Snuff gehaald en de Hellenbach GT in de garage gezet. Ook heeft Toni nu een Baseballbat, Pistol, Machinegun en Armor. Zie savegame in bijlage. ULES00151S4.zip Bewerkt: 12 juli 2006 door VforV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Smash and Grab -mission passed Ik heb geen cheats en mods gebruikt.De mannen van Vincenzo hebben een overval op een tankstation helemaal verprutst, ze worden omsingeld door de politie. Jij moet hen terug zien te krijgen bij Vincenzo. Steel een auto en rij zo vlug mogelijk naar het tankstation in St. Marks. Rij door de blokkade en stop naast de mannen. Indien hun auto in brand staat, zorg dan dat je er niet vlak naast tot stilstand komt, maar een stukje verderop stopt. Als de mannen ingestapt zijn, maak je een draai van 180 graden en ram je de auto door de blokkade heen. Je moet nu de politie afschudden, baan je dus een weg naar de Pay 'n Spray en laat je auto herspuiten. Let op dat je onderweg niet in een paar spikestrips rijdt. Nu kan je rustig terugrijden naar het kantoor van Vincenzo. Mission passed! de beloning was 1000 euro en ik heb geen health/geld/wapens verbruikt Bewerkt: 18 juli 2006 door advancegta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2006 Hot Wheels: voltooid (zie bijlage) Nu kan je ook missies doen voor Ma Cipriani. @advancegta: Heb je niet de verkeerde savegame in je bijlage? Ik moest Smash en Grab eerst nog doen . ULES00151S4.zip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) Yes hij is er eindelijk Ik doe de volgende! Misson Passed: Bone Voyeur Ingram mac 10 vervangen door de Uzi en Toni is voortaan in het bezit van een AK-47 ASPHALT Bewerkt: 22 juli 2006 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) Missie gehaald: Don in 60 Seconds Beloning: $1.000 Verder: Je kan nu missies doen voor Don Salvatore, de Micro-SMG is nu te koop bij Ammu-Nation. Savegame: Veel succes met de volgende missie. Edit: Let niet op de naam van de savegame. Bewerkt: 5 augustus 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Ik doe wel de volgende Gehaald! Missie: A Volatile Situation Beloning: $1000,= Gecheat: Nee Savegame: in de.. bijlage! Bijzonderheden: - AK-47veel gebruikt, heb meteen ook een nieuwe gepakt die vlakbij - op het dak - bij JD's sexclub. - Amor is bijna weg. Je moet wel verder gaan met de missies van JD, want we spelen per personage de missies uit. Dat proberen we zoveel mogenlijk, ook al zijn er andere personage's die missies hebben. Bewerkt: 14 augustus 2006 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Ik doe de volgende ! Gehaald! Missie gehaald: Blow Up 'Dols' Bijzonderheden: -Armor is nieuw maar niet vol. (ik kreeg Ruzie met de Snidacco's op de weg naar huis ) -Noodle Punk gehaald! Bewerkt: 15 augustus 2006 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Next One! Of ik doe de volgende. Edit: Wegens technische problemen kan ik de savegame niet doen. Bewerkt: 16 augustus 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Joepie-eeeej!! Ik mag weer \ Gehaald! Missie: Snapper Dresser Beloning: $100,= Gecheat: Nee Savegame: In de bijlage. Bijzonderheden: Niets bijzonders gedaan, je hebt nu wel een camera! Bewerkt: 17 augustus 2006 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Ik doe de volgende. Missie gehaald!! Missie: The Offer Beloning: $500 Savegame: Bijlage Extra: Full Health en Armor ULES00151S4.rar Bewerkt: 21 augustus 2006 door VforV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2006 Ik doe de volgende. Hopen dat het nu lukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2006 Ik neem aan dat je het vergeten bent Svenie, maakt niet uit ik doe hem wel. Gehaald. Ho Selecta! Salvatore slaagt er maar niet in om Jane Hopper aan zijn kant te krijgen. Hij wil dat je Jane's mannen omkoopt door ze zes prostituees te brengen. In totaal zijn er acht prostituees maar je moet er maar zes ophalen. Als je auto vol zit moet je de hoeren naar de demonstranten brengen in Portland Docks. Dit doe je door in de gele marker te stoppen. Je hebt zes minuten (6 uur in game-tijd) om zes prostituees op te halen en af te zetten voor de huidige demonstranten afgelost worden. Als de zes prostituees afgezet zijn heb je de missie gehaald. Beloning $500 Na deze missie wordt je opgebeld door Maria Latore. Nu kan je ook voor haar missies doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.