Dizzee Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Gehaald: Salvatore's Salvation JD is door het dolle heen. Wanneer hij uiteindelijk ter zake komt hoor je van hem dat Salvatore gekidnapt is. Hij ziet nog net iemand die mede verantwoordelijk was voor de kidnapping wegrijden in zijn blauwe Manana. Volg de Sindacco maar blijf op een redelijke afstand. Salvatore ligt opgesloten in de kofferbak van een lichtblauwe Kuruma. Ze willen hem naar de crusher brengen. Jij moet dit voorkomen. Achtervolg ze dus en ram ze desnoods zodat ze uitstappen. Als ze uitstappen, vermoord ze dan en spring snel in de wagen. Breng Salvatore terug naar zijn mansion. Mission Passed. Bron: WikiGTA Beloning: $1500 Bewerkt: 9 december 2006 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2006 Gehaald : The Guns of Leone JD heeft zich verscholen en vertelt je per telefoon dat Salvatore door het dolle heen is. Hij komt persoonlijk naar het Red Light District om iedere Sindacco die hij vindt te vermoorden. JD liet een Sniper Rifle voor je achter op het dak aan de overkant van de straat. Ga naar de gele marker op het dak. Zorg ervoor dat Salvatore het gevecht overleeft. Je kan zien aan de levensbalk hoelang hij het nog redt. Nadat de Sindacco's zijn uitgeschakeld komt de politie ingrijpen. Schiet ze snel dood want ze zijn gewapend met Shotguns. Salvatore loopt nu naar de Paulie's Club en schiet nog een laatste Sindacco neer. Mission Passed! Beloning : $3.000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) *Bump* Dan zal ik de volgende wel doen Mission Passed! Gehaald: Calm Before The Storm Beloning: $1.000,- Extra: Aangezien we nog maar 8 kogels hadden voor de Sub Machine Gun heb ik het even opgekrikt naar 500 Er zitten 2 Triads met een Sniper op het dak. We hebben dus meer Sniper Kogels Weer volle Armor en Health Ik heb Geen Cheats, Mods of Tools gebruikt Save: 5de slot. Save Game: In de bijlage. Screen(s): ULES00151S4.rar Bewerkt: 20 januari 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2007 Gehaald: The Made Man Er zijn geen Cheats of Mods gebruikt. Er is geen geld uitgegeven, er is geen Health of Armor afgegaan. Er zijn geen wapens gebruikt. De beloning bedraagt bij deze missie $750. Savegame: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) Ik doe de volgende wel.. Mission Passed! Gehaald: The Portland Chainsaw Masquerade Beloning: $3.000,- Extra: Pistol verwisseld voor .357. Helaas niet veel kogels meer over.. Weer volle Armor en Health Ik heb Geen Cheats, Mods of Tools gebruikt Save: 5de slot. Save Game: In de bijlage. Screen(s): ULES00151S4.rar Bewerkt: 1 februari 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Hier moet meer leven in komen. Ik doe de volgende wel even. Missie gehaald Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt. Armor is eraf. Wapen verwisselt. AK-47 verspilt voor de missie. Nieuw outfit aangetrokken. En gesaved op Portland. Veel succes voor degene die nu gaat. Bewerkt: 3 maart 2007 door DenkaanHenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Dan ziet het er na uit dat ik ben? Mission Passed! Gehaald: The Trouble With The Triads Beloning: $1.500,- Extra:Ik heb Geen Cheats, Mods of Tools gebruikt Save: 5de slot. Save Game: In de bijlage. Screen(s): SaveGame: ULES00151S4.rar Bewerkt: 3 maart 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Behaald: Driving Mr. Leone Er zijn geen cheats of mods bij deze missie gebruikt. De beloning van deze missie was 4000 dollar, daar komt bij kijken dat we vanaf nu naar Staunton Island kunnen en dat het Staunton Island Savehouse dus ook beschikbaar is. Ook is er geen health of Armor afgegaan en verder heb ik ook geen kogels verbruikt en heb ik opgeslagen in het Staunton Island Savehouse. Ik wil de volgende persoon veel succes wensen! Savegame: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 (bewerkt) Weer eens wat leven in de brouwerij brengen hier. Ik doe de volgende missie. EDIT Mission passed: A Walk in the park Next mission: Makin Toni Bewerkt: 14 september 2007 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 (bewerkt) Het balletje moet rollen, ik zal de volgende doen. Mission Passed! Gehaald: Making Toni Beloning: $2.000,- Save: 4de slot. Save Game: ULES00151S4.rar Bewerkt: 14 september 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2007 (bewerkt) Sjonge wat een enthousiasme hier. Ik doe de volgende wel weer. EDIT Mission Passed: The Morgue Party Candidate Next Mission: Caught In The Act (Salvatore), Steering The Vote (Donald Love), LC. Confidential Bewerkt: 18 september 2007 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) Bump, ik doe de missie Caught In The Act van Salvatore wel even. Missie Caught In The Act voltooid! Ik heb de missie Caught In The Act voltooid zonder cheats te gebruiken, de missies van Leon zijn beschikbaar. De Savegame zit in de bijlagen, veel plezier voor de volgende. Bewerkt: 24 december 2007 door DenkaanHenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak_124 Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 ik doe hem wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.