GTA Fanaat Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Hey iedereen, Ik heb even een nieuwe Trailer gemaakt van een Transport Bedrijf hier in de buurt, Zwerus Transport Ik hoop dat jullie hem een beetje mooi vinden, hier de screens: Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden..? Groet, Ronnie. PS: Als jullie hem willen hebben moeten jullie het maar even zeggen Dan upload ik hem wel even EDIT: Ingame ziet hij er beter uit hoor, ik heb deze foto's gemaakt met die Camera van GTA SA en daarom ziet het er niet zo mooi uit! Bewerkt: 11 juli 2006 door Ronnie1987 Reageren
Schno009 Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 heb je die trailer ook zelf gemaakt, of alleen de textures? voor de rest, best wel goed, ik vind het wit alleen een beetje overheersend, misschien kun je daar een andere texture op doen (bijv. dingen als schroten (soort verticale plankjes, aan elkaar)) 7/10 Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Hey, De Trailer is in het echt ook wit dus ik wist niet echt wat ik ervan moest maken.. Ik vind ze in het echt ook niet mooi, want dan staat er alleen rechts boven in hun teken, normaal staat er ook geen tekst op, zoals hun adres enz. Ik heb hun adres enz. er ook maar bij gedaan omdat hij anders helemaal niet mooi is. Reageren
Schno009 Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 en nu m'n andere vraag, heb je zelf die trailer gemaakt? of alleen de textures? Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Ja, maar niet alleen hoor, ik heb het samen met een vriend gemaakt. En ik heb later alleen de tekst enz. erop gezet EDIT: Hij heeft uiteraard het grootste gedeelte gemaakt omdat ik er nog niet zo goed in ben Ik heb wel zelf de tekst en plaatjes er op gezet Bewerkt: 11 juli 2006 door Ronnie1987 Reageren
gike Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 heel mooi complimenten en de achterlichten branden die ook in het donker en ook als je remt of niet zal wel vet strak zijn Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Nee, volgens mij is dat niet in GTA SA, of wel?? IK weet het nu eigelijk ook even niet meer.. Let er niet zo op.. EDIT: Het is gewoon het zelfde als de normale Trailer in GTA. Bewerkt: 11 juli 2006 door Ronnie1987 Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Vind je die chrome niet ambetant? Ik zou het wel ambetant vinden. Ik zou het aanpassen naar de originele glans van SA. Dan zal het nog mooier zijn. Ook zou ik je textuur iets meer in het midden zetten. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Ja, ik ga daar zo dadelijk mee aan de slag. Ik ga alles een beetje goed maken, de tekst zit ook niet echt in het midden en dat ga ik zo dadelijk ook even maken EDIT: Hoeft niemand hem verder te hebben? Het maakt me niet uit, maar als iemand hem wilt hebben kan ik hem namelijk even uploaden Bewerkt: 11 juli 2006 door Ronnie1987 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.