Jump to content

Angel Pine Hotel

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen in de 100% checklist voor SA op GTAgames.nl staat er dat je een Angel Pine Hotel moet kopen, maar in Angel Pine, is maar een huis te koop, en dat is zeker geen hotel! En dat huis staat niet in de lijst, dus volgens mij bedoelen ze dat ermee, maar toch is de naam vreemd! Er is wel een motel in Angel Pine, maar dat is niet te koop! Ik heb SA op PC. Is de naam gewoon verkeerd of ligt het eraan dat ik de PC-versie heb en de info (bv.) voor de PS is???

Geplaatst: (bewerkt)

offtopic:

topic staat op de verkeerde plaats en hoort in de GA San Andreas missihulp forum.

ontopic:

Dat huis is volgens mij dat hotel in Angel Pine, als je da koopt kan je volgens mij gewoon weer verder.

Bewerkt: door Robin2130
Geplaatst:

nee volgens mij is dat het niet, want ik ben al bij de allerlaatste missie, het is gewoon een huis in Angel Pine, en je hebt ook nog een save bij een trailer, maar die krijg je bij een bepaalde missie gratis!

Geplaatst:

Er zijn inderdaad 2 savehuizen in Angel Pine, de 1 is een trailer, deze krijg je naar de missie The Green Sabre, je kan verder niet in de trailer, er staat wel een Sanchez bij:

gallery311gc.th.jpg

Het andere savehuis is wel een echt huis, dit is geen motel of hotel, je kan hier wel gewoon in:

gallery298xb.th.jpg

En dan heb je het motel nog, hier kan je ook niks mee, hij word alleen gebruikt in de missie Body Harvest, in de cutscene zie je The Truth en zit Tenpenny aan de drugs.

gallery306ys.th.jpg

Geplaatst:

Er is inderdaad geen Hotel in dat dorpje die je kunt/moet kopen.

Je moet er één keer naar binnen om naar die Politie te gaan en een missie te doen om een Harvester ( ofzo ) terug te halen voor The Truth

Geplaatst:
Topic verplaatst naar GTA SA Missie Hulp. :cab:

Mazzeltje, dit gaat niet over een missie hé :puh: Maar over een zogenaamd savehouse.. Moved to General! :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...