Jump to content

SA:MP doet 't niet meer bij mij.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi mensen,

Ik heb een paar dagen geleden ofzo een probleem gekregen met SA-MP.

Het probleem is dat als ik een server join en hij laad hem in en dan zie ik zwart beeld.

meestal moet je dan wachten want ik zie lichtjes wel een vuistje.

Ik kan het soms wel spelen maar dan moet ik alle knopjes van me toetsenbord indrukken om hem op pause te hebben en hem wel te kunnen spelen. Helaas irriteert mij dit :ch:

Wie zou mij willen helpen? :sigaar:

Geplaatst:

Hey hoi Dynamic!

Ik heb misschien wel een aantal tips voor je om het te kunnen herstellen. Mijn eerste tip is, installeer SA-MP eens opnieuw. Dan is alles weer 'fris' en werkt het misschien weer. Mocht dat niet lukken?

Verwijder San Andreas eens van je PC en SA-MP ook. Als je beide verwijderd hebt, en je installeert eerst San ANdreas weer en dan SA-MP weer, dan moet hj het wel weer doen.

Mocht cht da niet lukken? Of wil je dat liever niet? Dan kun je ook SYsteemherstel doen (dan herstel je je PC naar een datum). Als je dat voor je datum doet dat je het probleem had, dan kun je het misschien weer fixen.

Wil je dat ook niet? Dan kun je natuurlijk je virusscanner over de PC halen en even spyware scannen. Ik hoop dat het nu lukt. In ieder geval, veel succes Dynamic.

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt Ruurd ik zou eens proberen of het helpt. :*D

Ik edit mijn bericht wel of 't is gelukt! 8)

Edit: je 1ste tip heeft geholpen. Bedankt!

Bewerkt: door Dynamic

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...