Caltson Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 hey, als je met je seaplane (skimmer) ondersteboven in het water gaat, zink je even,kom je terug naar boven en draai je je terug om en kan je nadat je uitsapt en weer instapt wegvliegen.. handige bug.. Greetz Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Dit kan je voortaan gewoon in het glitches en bugs topic doen en.. mij is het nog nooit opgemerkt... ik ga het meteen proberen Reageren
Donwell Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Hee, is me nog nooit opgevallen! K zal het s een keer proberen! Reageren
Baffie Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 En als je keihard het water invliegt, ontploft hij dan ook niet? Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 En als je keihard het water invliegt, ontploft hij dan ook niet? dan ontploft ie denk ik wel maar wat ik me afvraag waarom vliegtuigen in san andreas altijd ontploffen als ze neerstoren in het water Reageren
Caltson Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 dit is omdat dit ook op land gebeurt,namelijk water vormt ook een oppervlak,enkel dat je er dan in zinkt of blijft drijven whatever... Greetz Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) En als je keihard het water invliegt, ontploft hij dan ook niet? Baffie, ik heb het net even nageprobeert. Maar toen ik het blakje naast de radar 2x vol had (zo hoog was ik in de lucht) ging ik met de propellor recht naar beneden. Helemaal recht, kaasrecht om precies te zijn. Toen explodeerde de Skimmer niet, maar hij kwam op de kop in het water en daarna draaide hij weer om (zoals de bug ook al zei) en kon ik weer verder vliegen. Edit: Voertuigen exploderen nooit als je ze het water invliegt/inrijdt. Die voertuigen 'verdrinken' dan tot de bodem! Behalve de Hydra. Bewerkt: 11 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
Caltson Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 En als je keihard het water invliegt, ontploft hij dan ook niet? Baffie, ik heb het net even nageprobeert. Maar toen ik het blakje naast de radar 2x vol had (zo hoog was ik in de lucht) ging ik met de propellor recht naar beneden. Helemaal recht, kaasrecht om precies te zijn. Toen explodeerde de Skimmer niet, maar hij kwam op de kop in het water en daarna draaide hij weer om (zoals de bug ook al zei) en kon ik weer verder vliegen. maar bij de hydra is dit wel hoor...dit zal wel komen doordat dit een zeevliegtuig is en de rest landvliegtuigen wel grappig Greetz Reageren
VforV Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 hey,als je met je seaplane (skimmer) ondersteboven in het water gaat, zink je even,kom je terug naar boven en draai je je terug om en kan je nadat je uitsapt en weer instapt wegvliegen.. handige bug.. Greetz Dat had ik laatst ook. Op zich wel handig maar eigenlijk niet leuk omdat het niet realistisch is. Ik heb het namelijk graag zo realistisch mogelijk . Reageren
Caltson Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 ik ben wel blij dat dit kan,dit is namelijk wel een zeer goed vliegtuig voor startende piloten onderons,je kan neerstorten,overkop gaan,maar je blijft toch vliegen..over het realisische.van de gant bridge afspringen en toch nog rechtstaan lijkt me ook niet echt realistish.. Greetz Reageren
VforV Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 ik ben wel blij dat dit kan,dit is namelijk wel een zeer goed vliegtuig voor startende piloten onderons,je kan neerstorten,overkop gaan,maar je blijft toch vliegen..over het realisische.van de gant bridge afspringen en toch nog rechtstaan lijkt me ook niet echt realistish.. Inderdaad, maar ik denk niet dat je op land mag neerstorten, anders ontploft hij ook. Dus enkel boven water vliegen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.