DaddyPimp Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Deze heb ik zojuist gemaakt, vind hem wel leuk geworden.. Rates iemand? Reageren
ZOrange Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Zeer leuke kleuren combinatie, het rode komt bijn a overal terug wat zeer mooi is! Alleen de gebouwen zijn nogal vaag, je kan moeilijk de blokken uit elkaar houden. 8/10 Reageren
Synchro Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Daddypimp , ik vind hem niet zo mooi. Hij doet niet echt uitstralen , weet je. Je moet is een andere stijl zoeken voor rap(toch?) signs. Deze lijkt heel veel op de andere allemaal. Over de stad op de achtergrond , ik vind de gebouw nog al "2D" uit zien , ik zie alleen vlakte. En daar staat precies ook ngo een grijse strook om. De rode hemel past de wel goed onder de render.Niks op aan te merken allene dat het wat eentonig is. De tekst heb ik geen problemen mee. Past zeker op de achtergrond en bij de render Probeer si een zwarte border , dan zie je het geheel mss beter . Omdat dat lichtrood heel veel op de CaliRed skin lijkt. Wat ik zou veranderen is de stad , andere stad mss wat kleurrijker , dan zal hij wel wat beter uitzien. 7/10 Reageren
ZOrange Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Dat bedoel ik dus ook die 2D stad! maar is zeker goed gedaan. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 De kleuren, lettertype, fond en achtergrond zijn echt fantastisch.Dit vind ik nog eens een goed werkje van je Een 9.6 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Bedankt voor de Tips en Rates mensen! Nog meer? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.