Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Zeer leuke kleuren combinatie, het rode komt bijn a overal terug wat zeer mooi is!

Alleen de gebouwen zijn nogal vaag, je kan moeilijk de blokken uit elkaar houden.

8/10

Geplaatst:

Daddypimp , ik vind hem niet zo mooi. Hij doet niet echt uitstralen , weet je. Je moet is een andere stijl zoeken voor rap(toch?) signs. Deze lijkt heel veel op de andere allemaal.

Over de stad op de achtergrond , ik vind de gebouw nog al "2D" uit zien , ik zie alleen vlakte. En daar staat precies ook ngo een grijse strook om. :{ De rode hemel past de wel goed onder de render.Niks op aan te merken allene dat het wat eentonig is.

De tekst heb ik geen problemen mee. Past zeker op de achtergrond en bij de render :klap:

Probeer si een zwarte border , dan zie je het geheel mss beter . Omdat dat lichtrood heel veel op de CaliRed skin lijkt.

Wat ik zou veranderen is de stad , andere stad mss wat kleurrijker , dan zal hij wel wat beter uitzien. :)

7/10

Geplaatst:

De kleuren, lettertype, fond en achtergrond zijn echt fantastisch.Dit vind ik nog eens een goed werkje van je :*D

Een 9.6

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...