Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Zijn er twee versies van San Andreas? (PS2) Ik heb net een nieuwe, omdat van de oude de cd stuk was.

Probeer ik te laden, komt er dit:

Load failed. Save files are not compatible with this version of San Andreas. Start new game now.

Vrij vertaald:

Laden gefaald. De opgeslagen bestanden zijn niet compatibel met deze versie van San Andreas. Nieuw spel wordt opgestart.

Is er een manier om dit op te lossen?

Geplaatst:

er is een special edition van ps2,die bevat een dvd met the introduction+er is wat aangepast in het spel

Greetz :cya:

Geplaatst:
Is er een manier om dit op te lossen?

Nee, die is er niet. Op de PC kan dat wel, maar op de PS2 is er tot nu toe geen mogenlijkheid. :cab: Je kunt niet aan je files prutsen op je PS2, dus het lijkt me praktisch onmogenlijk.

Geplaatst:

Dat kan inderdaad niet nee, alles staat op een CD, bij de PC ook wel :puh: maar bij de PC kun je toch nog dingen veranderen en bij de PS2 kan dat helaas ( nog ) niet..

Geplaatst:

hmm.. zou kunnen hoor.. ik had laatst ook gta sa gekocht, en dat bleek versie 2.0 te zijn, ipv 1.01 die ik altijd van een vriend leende

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...