Jump to content

Unique Stunt Jump nr1

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo mensen,

ik ben bezig met de unique stunt jumps. maar ik zit al meteen klem bij nr. 1, want ik kom maar niet op dat dak. hoe kun je daar in gods naam het beste opkomen? want ik neem aanlopen vanaf de tunnen..waar de treinrails inlicht. en toch lukt t maar niet..kan het aan mijn bike skill liggen??..alsvast bedankt

Geplaatst:
Waar ben je nu bezig dan..?

ik zit nog in los santos, moet de missies van crash doen.

Geplaatst: (bewerkt)
hallo mensen,

ik ben bezig met de unique stunt jumps. maar ik zit al meteen klem bij nr. 1, want ik kom maar niet op dat dak. hoe kun je daar in gods naam het beste opkomen? want ik neem aanlopen vanaf de tunnen..waar de treinrails inlicht. en toch lukt t maar niet..kan het aan mijn bike skill liggen??..alsvast bedankt

Check WikiGTA voor meer informatie:

180px-Uniquejump_001a.JPG180px-Uniquejump_001b.JPG180px-Uniquejump_001c.JPG

Sprong nummer 1 bevindt zich in Los Santos en wel in de wijk El Corona, vlakbij het treinstation. Neem een zo lang mogelijke aanloop en spring via de schans op het dak van het goederenperron. Je hebt daarbij tussen de 150 en 160 ft. nodig om de sprong te laten tellen. Neem een aerodynamische houding aan, blijf tussen de rails vandaan (want die remmen iets af) en ontwikkel een zo hoog mogelijk snelheid.

Tip van mezelf: Probeer altijd een lange aanloop te nemen. De langste die er is, je moet dus helemaal naar achteren toe naar het station. Je moet een schans op dus dat scheelt alweer. Ga niet op de rails rijden maar ernaast, naast het spoor heb je meer snelheid. Klik onder het rijden op LMB zo ga je wat voorover staan en dan ga je ook nog harder. Neem tevens een snelle motor, geen auto. Ik raad je aan de NRG-500 te nemen die gaat het snelst.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

hallo mensen,

Check WikiGTA voor meer informatie:

180px-Uniquejump_001a.JPG

180px-Uniquejump_001b.JPG

180px-Uniquejump_001c.JPG

Sprong nummer 1 bevindt zich in Los Santos en wel in de wijk El Corona, vlakbij het treinstation. Neem een zo lang mogelijke aanloop en spring via de schans op het dak van het goederenperron. Je hebt daarbij tussen de 150 en 160 ft. nodig om de sprong te laten tellen. Neem een aerodynamische houding aan, blijf tussen de rails vandaan (want die remmen iets af) en ontwikkel een zo hoog mogelijk snelheid.

dat heb ik dus gedaan..maar nog steeds lukt het niet!!..kun je me er aub mee hlepen? want ik word er helemaal gek van

Geplaatst: (bewerkt)

Post anders je savegame, dan doe ik hem wel even voor je. :)

Zo upload je savegames met je GTAForum account:

Maak een nieuw bericht. Onder het witte vak waar je het bericht in typt, staat nog van alles: Bericht opties (Smilies Inschakelen, Handtekening Inschakelen, E-mail notificatie inschakelen bij reacties), Bericht Icoon, maar ook een upload tool. Die upload tool ziet er zo uit: orangeupload3zr.png

Klik op bladeren. Kijk dan in Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files. Dan klik je op jouw savegame. Hoe weet je welke savegame van jou is? Dat weet je zo: Je hebt gekeken in welk slot je savegame staat.

Staat je savegame in slot 1? Dan klik je op GTASAsf1.b

Staat je savegame in slot 2? Dan klik je op GTASAsf2.b

Staat je savegame in slot 3? Dan klik je op GTASAsf3.b

Enzovoort.

Als je op jouw savegame geklikt hebt, klik je op 'Openen', en klik dan op 'Deze bijlage toevoegen'. Ga dan verder met je bericht.

Groeten BaasBart :cya:

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:
hallo mensen,

Maar probeer het anders eerst met een snelle auto. Hij komt misschien trager op gang maar hij kan wel sneller rijden. Probeer een sportwagen zoals Cheetah, Infernus,... Ook op treinsporen kun je niet zo snel rijden. Probeer er naast te rijden (als dat kan), dat gaat meestal sneller.

Ik hoop dat het hiermee lukt :) .

Geplaatst:

Mocht je het op de PC hebben, dan kun je het savegame - aanvraag - forum gebruiken. Daar kun je een aanvraag doen om een savegame te laten doen. Ook kun je een superlange aanloop nemen, gewoon zolang als je maar kunt. Als je dan recht ervoor staat en zover mogenlijk achteruit moet het lukken. Ohja, heb je wel de goedde motor? Je moet namenlijk de allersnelste motor van San Andreas nemen, de NRG-500. Hier bij de oranje bolletjes vind je de locaties van de NRG-500.

Geplaatst:
Mocht je het op de PC hebben, dan kun je het savegame - aanvraag - forum gebruiken. Daar kun je een aanvraag doen om een savegame te laten doen. Ook kun je een superlange aanloop nemen, gewoon zolang als je maar kunt. Als je dan recht ervoor staat en zover mogenlijk achteruit moet het lukken. Ohja, heb je wel de goedde motor? Je moet namenlijk de allersnelste motor van San Andreas nemen, de NRG-500. Hier bij de oranje bolletjes vind je de locaties van de NRG-500.

ik heb hem eindelyk gehaald..maar tog heel erg bedankt allemaal=) :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...