mbos08 Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Hallo, Zou iemand voor mij de vliegmissies willen doen bij de vliegschool. Ik heb er enorme moeite mee. Ik krijg het maar niet onder de knie. alvast bedankt. M. Bos GTASAsf3.b
Svenie Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Vliegschool opdracht gehaald: Circle Airstrip Beloning: Gouden medaille. Verder: Je hebt nu toegang tot alle luchthavens. Hier vind je de overige vliegschool opdrachten. Veel succes met de volgende opdracht, Circl e Airstrip and Land. Deze opdracht is een beetje hetzelfde als degene die ik nu voor je gehaald heb, alleen moet je hier nog eens landen. Veel succes. Bewerkt: 11 juli 2006 door Svenie
Ruurd31 Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Svenie, hij vroeg om alle vliegmissies. Volgens mij vergeet je iets! Zal ik het anders maar doen? Edit: Bedankt Svenie! Gehaald: Learing to Fly! Ik heb de 'Vliegschool' voor jou gehaald. Ik heb daarbij géén cheats of mods gebruikt Volgens mij spawnen nu de Rustler en de Stuntplane er. Verder heb ik géén kogels of iets anders gebruikt en ik heb nieuwe missies op je eigen prive vliegveldje geunlocked en missies in de grote stad 'Las Venturas'. Daarna volgde meteen nog een vliegmissie op je prive vliegveld. Gehaald: N.O.E.! Ik heb ook de eerste volgende vliegmissie op je eigen vliegveld gedaan. Tijdens deze missie moest je pakketjes afleveren in Angel Pine. helemaal ten zuiden van San Andreas. Een aardig vliegtochtje dus en ik mocht niet hoger komen dan een bepaalde hoogte. Daarvoor heb ik géén cheats gebruikt en ik heb gewoon weer op je privé vliegveld gesavet. De beloning voor die missie was $10.000,=. De volgende missie 'Stowaway' op je eigen vliegveld is geen vliegmissie, maar je moet een vliegtuig inrijden met een motor. Dat komt wel goed, en anders kun je tips vinden met de zoekmachine of op WikiGTA.nl. De savegame zit in de bijlage, en veel succes verder!! *De savegame is al gedownload door hem* Bewerkt: 12 juli 2006 door Ruurd31
Svenie Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Svenie, hij vroeg om alle vliegmissies. Zal ik de rest dan maar doen? Ok, doe maar Ruurd. Ik ga eerst even kijken naar men pc, want hij hapert echt veel. Veel succes Ruurd. Edit: Ik zal de volgende keer echt beter moeten lezen. Ik werd in de war gebragd door de titel, ik dacht dat ik alleen de volgende opdracht moest halen. Bewerkt: 11 juli 2006 door Svenie
Recommended Posts