Ruurd31 Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Waar ligt Didier Shacs(A) Iemand een kaartje? Ik heb voor je een kaartje gemaakt: Deze kleding winkel gaat open naar de missie 'A home in the Hills'. Dat is op het einde van het spel, eerst unlock je nog de kledingwinkels: Zip (bij de eerste missie in San Fierro), Victim (Na het halen van de 'Flying School') en daarna pas volgt de opening van 'Didier Shacs'. Reageren
BaasB Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Zoals gtagangster al zei, je kan het Elvis kapsel kopen bij de Barber vlakbij de Loco Low Co tuning garage in Playa del seville. Voor als je dat niet weet waar dat is, hier een kaartje: Het is bij het schaar-icoontje, waar op het kaartje hierboven een groene pijl naartoe wijst. Hier een foto van welk kapsel je moet kiezen om het Elvis kapsel te krijgen: Je ziet op de foto hierboven ook gelijk hoe het Elvis kapsel eruit ziet. EDIT: Intussen tijd dat ik de foto van het Elvis kapsel gemaakt + geupload heb, heeft Typhoon ook een foto van het Elvis kapsel gepost. Sorry, dit had ik nog niet gezien. Groeten BaasBart Wow baasb waar heb je die kleren gekocht? Ik heb die kleren (behalve de schoenen) gekocht in Victim. Je kunt Victim hier vinden (er zijn meerdere Victim winkels, maar ik heb deze even als voorbeeld genomen): Je kunt Victim vinden bij het shirt-icoontje, waar op het kaartje hierboven een groene pijl naartoe wijst. De onderste kledingwinkel is Victim (want er staan daar 2 kledingwinkels heel dicht op elkaar). Maar let op: Je kunt pas in Victim kleren kopen, als je met de Story Line al bij Las Venturas of verder bent. Wil je dezelfde kleding als ik? Koop dan dit bij Victim: - Torso: Gray Jacket ($1620) - Legs: Gray Pants ($800) - Watches: Gold Gnocchi ($1500), maar je kunt ook de Silver Gnocchi ($3000) pakken, die is ook mooi. - Shades: Black Shades ($500) Dan moet je de schoenen nog bij ZIP kopen. Je kunt ZIP hier vinden (er zijn meerdere ZIP winkels, maar ik heb deze even als voorbeeld genomen): Je kunt ZIP vinden bij het shirt-icoontje, waar op het kaartje hierboven een groene pijl naartoe wijst Koop dit bij ZIP: - Gray Boots ($125) Als je dat allemaal hebt gekocht, heb je dezelfde kleding als ik. Succes ermee. Groeten BaasBart Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.