Sunray Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Hij is nog niet klaar(denk ik). Ik weet echt niet meer wat ik er moet aan doen. Ik vraag nu wat kan ik er nu nog aan doen dit is hij. (ik vind hem wel goed voor de moment). Reageren
Sunray Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Is die een betere of die andere ik vind die beter. Wat heb ik eraan gedaan. Niet veel gewoon scanlines. wel de eerste keer dat ik ze gebruik. Reageren
Sunray Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 ow sorry Ik dubbelposte sorry daarvoor. Maar nu weet ik nog altijd niet wat ik eraan kan doen? Reageren
Dizzee Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Die zonder scanlines is beter. Ik vind ook dat je een mooie brush hebt gebruikt, alleen komt er nogal veel herhaling in voor. Ik heb voor mijzelf de indruk dat er in de achtergrond steeds dezelfde brush naast elkaar voorkomt. En qua kleur is het wat eentonig, maar voor de rest ziet het er dik in orde uit. 8/10 Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Heb je wel een border? Volgens mij niet, doe dit : Open je sig ---> Ctrl-A ---> Edit --> Stroke.Dan kan je 1 px kiezen of nog meer dit moet je zelf weten, ik zou 1, 2 kan ook nog maar anders word hij wel erg groot. En dan nog een kleur van de border, die zou ik zwart doen. Ik denk dat dat mooier staat, kijk Dizzee zijn sig, dat zwarte randje is de border, daar staat wel leuker! Bewerkt: 12 juli 2006 door Typhoon Reageren
Sunray Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) zo goed ? ik heb 1px gedaan. Bewerkt: 12 juli 2006 door Sunray Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.