Jump to content

Officer P. Rowe

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet of het een EE is maar als je in het huis van Millie Perkins de keycard gaat halen voor de Caligula Heist dan zie je dat dit erop staat:

http://img259.imageshack.us/img259/9869/gallery1310wm.jpg

>>> Door .Levi.: max 640 x 480.<<<

Je ziet een foto die lijkt op een echte kerel en de naam Officer P. Rowe....

Waarom heeft die Millie een keycard met die naam erop?

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

tja idd goed gevonden hoor ik vind dit een beetje raar. misschien is het wel een medewerker bij Rockstar games. als ik morgen wakker word ga ik het eens opzoeken (dan edit ik dit bericht wel). KUTGW. en ook nog eens iets, er staat 'Chuff security', maar het vaste beveiligings bedrijf in GTA was tog altijd gruppe sechs?

Geplaatst:
goed gevonden alleen er staat geen officer p.rowe

maar office p.rowa

Het is wel P.Rowe

Vergelijk de e uit Rowe maar met die van Officer.

Geplaatst:

Goed gevonden! :) Ik denk dat het gewoon een plaatje van Internet is wat ze voor de gein erop hebben geplakt.. Doe ik ook wel 's als ik een Model maak.. Gewoon van die kleine grappige dingetjes erin stoppen. Dit is zeker wel een EE denk ik.. :)

Geplaatst:

werkt die P.Row niet mee aan Gta San andreas,als dit zo is,zal dit wel een easter egg zijn,zoals dat graf met will scot.

Geplaatst: (bewerkt)

Geen EE denk ik. Ik denk dat men bij R* gewoon te lui was om precies een goed pasje voor haar te maken. Dat er Chuff Security opstaat, is wel logish. Jez iet ook Security Vans rondrijden waar 'Chuff Security' op staat. Ik zie hier niet echt een EE in hoor. :N

>>> Door .Levi.: Mee eens. Dit is zeker geen grap van *rockstar waar je nou naar moet gaan zoeken. Dit was ook al bekend volgens mij. Moved naar Gta Sa General.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

wat ik denk is:

je kent wel dat je een pasje nodig hebt in gta vc

die moet je jatten in de gavangenis als je die kluizen expert moet uit breken voor missies van de malibuclub

de textures van dat pasje zijn hier gewoon in gta sa ook gebruikt

Geplaatst:

Ik denk dat ik het wel snap. In GTA VC is precies zo'n keycard gebruikt maar dan om Cam Jones te bevrijden uit de cel. Die kaart was van een andere agent. Ik denk dat ze dezelfde hebben gebruikt.

Geplaatst:

das toch raar ze hebben hun best gedaan om San Andreas zo realistisch en nauwkeurig mogelijk te maken, maar ze hebben er niet bij nagedacht dat iemand misschien wel op de keycard zou kijken?

Geplaatst:
das toch raar ze hebben hun best gedaan om San Andreas zo realistisch en nauwkeurig mogelijk te maken, maar ze hebben er niet bij nagedacht dat iemand misschien wel op de keycard zou kijken?

Misschien heeft Millie het kaartje wel gejat van iemand die daar in de beveliging zit. Als je tijdens de missie "Breaking the bank at Caligula's" moet je dat pasje in de muur steken om die deur te openen. Bij die deur staat ook een man van de beveiliging. Omdat Millie croupier is en die heeft dus helemaal niets te zoeken bij de kluis van de bank. Dus waarschijnlijk is het Millie's vriend niet, maar die man is misschien iemand van de beveiliging waarvan ze hem gestolen heeft. Mischien verklaard dat alles.

Geplaatst:

Misschien heeft Millie het kaartje wel gejat van iemand die daar in de beveliging zit. Als je tijdens de missie "Breaking the bank at Caligula's" moet je dat pasje in de muur steken om die deur te openen. Bij die deur staat ook een man van de beveiliging. Omdat Millie croupier is en die heeft dus helemaal niets te zoeken bij de kluis van de bank. Dus waarschijnlijk is het Millie's vriend niet, maar die man is misschien iemand van de beveiliging waarvan ze hem gestolen heeft. Mischien verklaard dat alles.

Ja ik denk dat dat het is :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...