Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
wat is een jetpack eigelijk? wat kun je ermee doen? en hoe bestuur je het? 8) thx

Wat is een Jetpack? En wat kun je ermee doen?

Een Jetpack is een ding dat je kunt vervoeren. Het is dus een voertuig. Het is een soort rugzak op je rug met 2 gasflessen eraan. Door deze gasflessen ga je hoger in de lucht en kun je je zelf vervoeren via de lucht.

Hoe kom je aan de Jetpack?

Je kunt aan de Jetpack komen door de missie 'Green Goo' te halen. Tijdens een andere missie die de naam heeft 'Black Project' moet je de Jetpack stelen uit de militaire basis van San Andreas in de woestijn/Dessert. Dat ding is ene $12.000.000,= project. Dus er werdt goed opgewaakt, maar jij hebt hem gesteelt. Na deze missie (Black Project) moet je een missie doen met de Jetpack. Na die missie zal hij dus voor altijd op het privé vliegveld Verwant Meadows spawnen. Dit is ook de enige plek waar je hem kunt vinden. Je kunt hem nog wel via cheats krijgen. Klik hier om bij de cheats te komen, je hoeft allene nog maar op de juiste console te klikken.

Hoe ziet je Jetpack eruit?

Zie het plaatje hieronder maar eens. Te vinden op vliegveld 'Verwant Meadows'.

Jetpack.jpg

En de besturing dan?

Pc:

Omhoog: SPACE

Omlaag: LSHIFT

Sturen: W,A,S,D

Ps2

Omhoog: X

Omlaag: Vierkantje

Sturen: Linker joystick

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Een Jetpack is een apparaat dat gedragen wordt op de rug, en de drager door het uitstoten van een stroom gas (Engels: jet) in staat stelt om te vliegen. In vele boeken en films uit de 20e eeuw, met name in het sciencefictiongenre, worden jetpacks gebruikt. Het meest bekend is de Jetpack die door James Bond gedragen wordt in de film Thunderball.

Bron: Wikipedia

Dat lijkt me dus duidelijk. Voor de besturing van de jetpack kan je >>>hier<<< even kijken. ;)

Succes verder! ;)

Geplaatst:

Ja een Jetpack is wel handig voor kleine afstanden om ff ROCKETMAN te typen, maar voor lange afstanden heb ik toch liever een heli :puh:

Geplaatst:

Ja, in de grote hangar op LV-airport, de deur gaat langzaam naar beneden en dan staat hij er, zo niet, volgende keer beter, hij staat er allicht een keer.

cool, bedankt 8) heb nog vraag, kun je met de AT-400 zelf vliegen? enzo ja waar vindt je hem? :klap:

Ja hoor, dat kan. Je vind hem op het vliegveld in Las Venturas in een hele grote loods. Daar staat de AT-400 zo nu en dan geparkeerd. Hoe beter je de 'vliegschool' haalt, hoe vaker hij daar spawnt. Locaties AT-400.

Edit: Ik heb er nog wat screens van gemaakt. Gevonden in een ander topic dat ook over de AT-400 ging.

Hier gaat ie van boven naar beneden:

gallery434wz.th.jpg

En hier zie je de loods met het vliegtuig:

gallery456fd.th.jpg

En hier zie je de AT-400 in de loods zelf (sorry van die Jet-pack, die hoort er normaal niet. Maar daar ben ik er even snel heen mee gevolgen.):

gallery464zj.th.jpg

Bewerkt: door Ruurd31

in las venturas airport

dat groot vliegtuig toch he??

EDIT: jullie zijn snel zeg..........

Bewerkt: door Pitbull

bedankt homies _O_

bah als ik op space druk komen er alleen maar blauwe vlammen uit men jetpack maar vliege doet ie niet :ch:

Bewerkt: door Grillo
Geplaatst:

Dan moet je geen andere knoppen indrukken alleen de omhoogknop (is bij mij SHIFT maar bij jou denk ik spatie)

Geplaatst:

heb net effe met de AT-400 rondgevlogen, opstijgen is geen probleem maar landen met dat vliegtuig vind ik nogal moeilijk op die korte landingsbanen in San andreas, daarom gebruik ik vaak het strand bij San Fierro als 4de landingsbaan, plaats genoeg :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...