Froop Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) PSD Bewerkt: 9 september 2006 door Froop Reageren
Froop Geplaatst: 9 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2006 PSD Kleine bump van 2 maanden. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 He leuk topic Froop! Ik ben nu die van Elebits aant downloaden, mooi sig man! Reageren
Ferre Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 .PSD's zijn best wel handig. Niet om te rippen, nee, om van te leren, je steekt er nog wel 'ns wat van op . Van boven naar beneden alle oogjes uit klikken en naar de Opacity/Fill en Blending Mode kijken. Reageren
deagle Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Froop ! Ik vind het heel leuk dat je dit doet ... ik download momenteel die van Jet Li (?). Bedankt! Reageren
7caeser7 Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 PSD http://artboon.yellowkangaroo.hu/forum/ind...&hl=elebits en wie heeft hem geript jij of hij? zo zielig mense ndie rippe. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 PSD http://artboon.yellowkangaroo.hu/forum/ind...&hl=elebits en wie heeft hem geript jij of hij? zo zielig mense ndie rippe. Froop heeft hem gemaakt. Het lijkt dus op een rip van de andere persoon. Maar aangezien het forum waar deze tut op geplaatst is in een dermate onleesbare taal is, is het moeilijk in te schatten of hier het woord "geript" op geplakt kan worden. De persoon heeft het wel over Froop, maar ik weet niet of hij toestemming heeft van Froop.. De link van de tut doet het overigens ook niet meer.. Ik stuur Froop even een pm met de vraag of hij hier meer van weet.. Reageren
Tunix Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Froop, ik weet niet of iemand het al gemeld heeft via de pm, maar je links doen het niet. File not found. >>> Door RonaldVC: Lees mijn post hierboven. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.