Jump to content

Doodskreet

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet of dit al bekend is, maar ik vind dit persoonlijk erg vet. Er is namelijk een nummer genaamd "Love rollercoaster" op Bounce FM (geloof ik) waarin iets grappigs te horen is: een doodskreet van een vrouw. Dit is in San Andreas nauwelijks te horen, maar dan moet je maar eens op deze link kijken: http://www.onzin.com/view.php?id=1222

Daar vind je het geluidsfragment met uitleg.

Ik vind het zelf niet echt een easter-egg, omdat het niet door de makers van GTA bedacht is.

Geplaatst:

Tja, ik zeg altijd maar: als je zoekt, vind je altijd wel wat. Ik zeg niet dat het geen doodskreet is, dat kan natuurlijk best,

maar dat kan ook gewoon bij het liedje horen. Je hebt tegenwoordig zoveel liedjes waarin geschreeuwd wordt.

Ik vind het gewoon niet echt bijzonder.

Geplaatst:

Eigenlijk is het wel een klein geintje. Een echt grote EE is het niet, maar het is wel degelijk het vermelden waard. Het is niet door de makers van het spel gedaan, maar wel met opzet door de makers van het nummer. Of het echt is of niet, weten we niet.

Maar het staat wel in het verkeerde forum. Dit kan beter in het verwijzingen & geintjes topic.

Geplaatst:

Neen, het is gewoon iets van het liedje. R* heeft er niets bij geplakt of zo hoor.

Wel goed gevonden, je moet het maar horden. :)

Geplaatst:
Wel goed gevonden, je moet het maar horden. smile3.gif

De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik dat flash-filmpje op onzin.com als eerste gezien had, waarna ik het liedje in SA herkende.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...