Roytje Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Wat krijg je als je alle Photo oportunities heb? (heb overal gesocht maar kon het antwoord niet vinden). Bewerkt: 12 juli 2006 door Roytje Reageren
SummerBase Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Ik heb het even voor je opgezocht: Klik 'hier' voor een overzicht van de Photo Oportunities. Als je op die pagina bent zie je een groot aantal Oranje rondjes boven San Fierro. Klik op de Rondjes en je zal een uitgebreide foto krijgen en de vindplaats. Er zijn in totaal 50 Photo's die je moet nemen. Je vind het Foto toestel volgens mij dicht bij San Fierro Aiport. Een stuk voor de poort ligt hij op een stuk gras. Je kan de foto camera ook vinden in het Huis van Carl zijn moeder. Je Savehouse in The Hood dus. Je hebt de Photo Oportunities nodig voor de 100% dus neem de Foto's en speel het spel uit. Veel succes, mochten er nog vragen zijn stel ze gerust. Bewerkt: 12 juli 2006 door SummerBase Reageren
Roytje Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Ik heb het even voor je opgezocht: Klik 'hier' voor een overzicht van de Photo Oportunities. Ja die had ik ook gevonden maar ik vroeg me af of ik ook wat kreeg als ik ze alle 50 heb gedaan of het alleen goed voor 100% te halen? Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Ik dacht dat als je ze alle vijftig had, dat je dan een set wapens kreeg. Of is dat alleen bij de sprays? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Wat krijg je als je alle Photo oportunities heb?Bij de alle gevonden Photo Opportunities krijg je een: Sniper, Shotgun, Granates en een MIrco SMG naast de garage in Doherty. Je moet ook met de camera in de lucht kijken, dit kun je het beste doen 's avonds, maar overdag lukt het ook goed. Als je overdag/'s avonds met de camera in de lucht kijkt op de aangegeven plek waar die Photo Ob ligt, dan zie je een ding in de lucht zweven. Van zo'n ding moet je een foto schieten. Zo moet je er 50 schieten. Elke keer als je één geschoten hebt, dan komt dat wel in beeld. Dus dat tellen doet de PC/het spel vanzelf!@Herriem: Die Combat-Shotgun krijg je bij alle gevonden Hiden Sprays in de keuken van CJ's House. Nu krijg je de gewone in SF. Bewerkt: 12 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
HerrieM Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Dan krijg je inderdaad een viertal wapens. Deze komen te liggen naast de garage in San Fierro. De snipergun, combat shotgun, micro Mp5 en handgranaten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.