$NeoSyp$ Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Hey mensen ik zit nu op zo'n 82% en ik kan die NRG-500 maar niet uitspelen! Kan iemand die even voor me doen? Ik zit al bij de challenge. Geen cheats of mods gebruiken a.u.b. Bij voorbaat dank! Edit: hey ik kan niet mijn save fiole uploaden want hij zegt dat ie te groot is??? Bewerkt: 12 juli 2006 door frostiemen
Ruurd31 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Ik wil hem wel voor je doen. Dan moet je wel even je savegame uploaden via jou persoonlijke bijlagen of via Rapidshare.de. Waarschijnlijk is je upload-ruimte vol, of je hebt niet meer genoeg KB's overom de savegame te uploaden via het forum. Wat je kan doen is naar 'Instellingen' te gaan en dan kom je in een nieuw menu. Daar links helemaal onderin onder de kop 'Opties' vind je dit: 'Jouw bijlagen beheren'. Ga daar heen en verwijder alles, of een aantal dingen. Als je dan weer meer dan 198kb vrij hebt, dan moet het lukken om de savegame te uploaden, en anders kun je de andere manier gebruiken zoals ik al melde: Rapidshare. Bewerkt: 12 juli 2006 door Ruurd31
$NeoSyp$ Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Ok bedankt handige site hier is de bijlage: http://rapidshare.de/files/25625297/GTASAsf1.b.html
$NeoSyp$ Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Ok bedankt heh! Post zo snel mogelijk aub. Bewerkt: 12 juli 2006 door frostiemen
Ruurd31 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Ok bedankt heh! Post zo snel mogelijk aub. Sorry dat het zolang duurde. HEt lukte mezelf ook niet, maar toen heb ik even wat filmpjes gekeken en toen lukte het me in één keer (missie gehaald). Hieronder vind je de savegame. Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt. Ik wens je veel succes in het verdere verloop van het spel! Edit: Ohja, ik moest tussendoor ook even eten. Ik hoop dat je mijn excuus aanvaard omdat het zolang duurde! :$ Bewerkt: 12 juli 2006 door Ruurd31
$NeoSyp$ Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Ok bedankt ga meteen door! (Met die vreselijke races...doorzetten Sybren!!!)
Recommended Posts